אומרים כי טוב מראה עיניים מהלך נפש, ובכל הנוגע לדברים ויזואלים הרי שמשפט זה חשוב במיוחד. פרחים זה דבר שאנו יכולים להריח, ולעיתים אפילו לטעום (כמו פרחי הקישוא שמצאו את דרכם למטבחי היוקרה), אבל בסופו של דבר במרבית המקרים פרחים אנחנו רוצים לראות. לכן אם אתם מחפשים לעשות משלוחי פרחים בירושלים או בכל מקום אחר בישראל, יש כמה דברים שכדאי שתדעו.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

הנה לפניכם סיכום קצר של אותם הפרטים שאם תקפידו עליהם, סביר מאוד להניח שהמשלוח שלכם יהיה מושלם, ושתיהנו מהפרחים שהזמנתם. חשוב לציין כי זה חיוני גם לבעלי עסקים כמו קייטרינג, מסעדות ואולמות אירועים, כמו גם לאנשים פרטיים המעוניינים להזמין משלוח פרחים הביתה.

שואלים ומזמינים – פרחים במשלוח עד הבית:

  • עמידה בזמנים – משלוח זה חוזה בין שני אנשים (או ארגונים ועסקים) שבמרכזו יש אדם אחר – השליח, או חברת השליחויות. החוזה מאוד פשוט – אני קונה ממך א' ב' וג', ואתה מתחייב שא' ב' וג' יגיעו אלי בזמן X. פשוט למדי, אבל משום מה נראה שזה כמעט תמיד נהיה מורכב. איחורים, הברזות, טעויות בכתובת, כל אלו מעידים על ניהול לא נכון של מערך המשלוחים, ועבודה עם שליחים לא מקצועיים. לכן כאשר אתם ניגשים להזמין פרחים, בעיקר בירושלים, עיר מלאה ברחובות חד-סטריים ואין כניסות, וודאו כי החנות מתחייבת כי המשלוח יגיע בזמן, בטח אם מדובר בפרחים שהם לאירוע עם זמן יריית פתיחה שאסור לכם לפספס.
  • טריות הפרחים – נכון, התלוצצנו מוקדם יותר על אכילת פרחים, אבל ברצינות גמורה – חשוב כי הפרחים שאתם רוכשים יהיו טריים ורעננים. זרים ישנים ועייפים הם מראה עצוב ואומלל, ואתם בטוח לא רוצים כאלו זרים, לא בבית ולא בבית העסק שלכם. לכן וודאו עם החנות לפני המשלוח כי הם אחראים על כך שהפרחים רעננים וטריים, שמחים ובריאים, גם כשהם נארזים, גם כשהם נשלחים, וגם כשהם מגיעים אליכם.
  • תשלום מאובטח – הזמנה מרחוק אומרת תשלום מרחוק, ותשלום מרחוק אומר שיש לשים לב שהכל נעשה בצורה נכונה ומאובטחת. אין ממש סכנות בתשלום אונליין בימינו, כל עוד עושים את זה לפי הפרוטוקול. למעשה, פרוטוקולי האבטחה של הרשת מעולים, אבל אם לא שמים לב, טעות הקלדה אחת עלולה להוביל לצרות, לכן וודאו כי האתר של חנות הפרחים מציע לכם שימוש במנגנון תשלום מאובטח.

מתי בכלל להזמין?

אנשים מזמינים פרחים לאירועים שונים ולרגעים שונים בחיים. יש את חובבי הפרחים והצבע אשר מזמינים פרחים במשלוח פשוט כי מתחשק להם קצת יותר שמחה במרחב, יותר יופי. אחרים מזמינים אותם לצרכים עסקיים ולעיצוב כמו במקרים של אירועים שונים, או מלונות ועיטור חדר הלובי וכיו"ב.

מרבית האנשים מזמינים משלוחי פרחים בירושלים סביב החגים השונים, כמו למשל בחג הפסח, אז נהוג להזמין פרחים, וכדאי לכם להזמין אותם כבר מבעוד מועד.