אם אתם מנהלים עסק קטן, אתם בוודאי יודעים שיש לא מעט כללים וחוקים שאתם צריכים לעמוד בהם ולכבד. זה לא משנה על איזה עסק מדובר. מה שבטוח זה שאם קבוע בחוק שגם במקום שלכם צריך שיהיו מתקנים שונים לכיבוי אש, אתם חייבים להקפיד על כך. למשל, יש מקומות שבהם צריך מערכת שלמה וגדולה של גילוי עשן וכיבוי אש. לעומת זאת, יש מקומות שבהם גם מטף פשוט יכול להספיק.

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

כיום יש תקנות מאוד ברורות בתחום הזה, כך שזה לא שאתם מקבלים לבד את ההחלטה איך להגן על העסק שלכם מפני שריפה. בנוסף, מדובר על עניין עד כדי כך חשוב, שנעשות גם ביקושות בתחום הזה. למעשה, לעבור בהצלחה ביקורת כיבוי אש זה לא עניין כל כך פשוט. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איך בכל זאת נוכל לעשות זאת? איך בעלי עסקים קטנים אחרים מצליחים לעבור ביקורת כיבוי אש? והאם יש משהו שנוכל לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שלנו להצליח? התשובה היא בפירוש כן: עליכם לפנות אל המומחים.

כיצד המומחים בכיבוי אש יוכלו לעזור לכם?

לקראת ביקורת כיבוי אש צריך להכין את השטח. צריך להיות בטוחים לא רק שיש במקום את האביזרים הנדרשים לצורך כיבוי שריפות, אלא גם חשוב לברר שהכול עובד. משמעות הדברים היא שאם יש לכם מערכת שהתקנתם בעסק כבר לפני שנים זה נהדר, אך אם היא לא עובדת, זה לא שווה הרבה. בנוסף, פעם בכמה שנים התקנות יכולות גם להתעדכן ולהשתנות. לכן, אם יש לכם אפשרות לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש ולהבטיח שאתם מכירים את התקנות ועומדים בהן, זה כדאי. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שאתם לא לוקחים סיכונים מיותרים. תוכלו לדעת שהכול עובד כמו שצריך ותוכלו להכניס גם את השיפורים הנדרשים לקראת הביקורת הבאה. בכל הדברים האלה, ועוד רבים אחרים, המומחים לכיבוי אש יוכלו לסייע לכם. לכן, אם תוכלו לפנות אל חברה שעוסקת בתחום הזה כבר עכשיו, למה לדחות זאת?

מאיזו חברה כדאי יהיה להזמין שירות בתחום כיבוי האש?

אתם רוצים שהמומחים יגיעו ויבדקו את השטח שלכם? אתם רוצים שמישהו יגיע ויסביר לכם מה השתנה בתקנות ואיזה סוג של אבזור לכיבוי אש אתם צריכים? האמת היא, שבין אם אתם יודעים איזה שירות דרוש לכם ובין אם לא, אתם צריכים אנשי מקצוע מובילים. ממש כפי שאם הייתם רוצים שירותי השכרת אוזניות למסיבת אוזניות לא הייתם בוחרים ככה סתם בכל חברה, אלא הייתם עושים סקר שוק, כך כדאי לעשות גם לגבי הנושא של כיבוי אש. אתם הרי רוצים לדעת שתקבלו תמורה מלאה למחיר שתשלמו על השכרת אוזניות למסיבת אוזניות ועל שירות בתחום כיבוי האש. לכן כדאי לבדוק בשבע עיניים על איזו חברה אתם עומדים לסמוך. האם מדובר על חברה שעוסקת בתחום הזה כבר לא מעט שנים? והאם זו חברה שכל מי שכבר נעזר בשירות שלה בתחום כיבוי האש ממליץ עליה? חשוב להבין שהעתיד של העסק שלכם מונח כאן על הפרק. לכן ברור שלא תרצו לקחת סיכונים מיותרים, וברור שתרצו לדעת שאתם מקבלים שירות טוב. אין ספק שעם העזרה של אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו לעבור את הביקורת הקרובה בקלות. לכן לא רק שכדאי לכם לקבל עזרה בתחום הזה, אלא גם רצוי שתעשו זאת כמה שיותר מהר. כך לא תבזבזו את הזמן, תוכלו להכין את העסק והוא תמיד יהיה מוכן לכל ביקורת שיעשו לכם.