נציגי המובילים של פרויקט שביל סובב הר גילון, 'נאמני השביל', נפגשו עם רון שני וצוות מועצת משגב כדי להודות על העבודה המשותפת על השביל ולספר מעט על ההווי ההולך וצומח לאורכו.

כלים
נציגי המובילים של פרויקט שביל סובב הר גילון, 'נאמני השביל', נפגשו עם רון שני
נציגי המובילים של פרויקט שביל סובב הר גילון, 'נאמני השביל', נפגשו עם רון שני

החלום על שביל סובב הר גילון התחיל לקרום עור וגידים ולהיהפך מחלום לחזון בשנת 2012. חבורה של 'משוגעים לדבר' מתושבי ההר ביקשה מהמועצה סיוע בקידום הפרויקט מתוך רצון להנציח את סגן מיכל זוהר, מתוך מחשבה על ההר והטבע, על האפשרויות הספורטיביות ועל קהילות גילון וצורית והחיבור ביניהן.

השאר היסטוריה. השביל היפה זוכה היום למבקרים רבים מכל הארץ, מוקדי עניין הולכים ומוקמים לאורכו, שכבות בר מצווה מוסיפות פינות חמד והוא הופך אט אט למקום שיש לו חיים משל עצמו.

ראש המועצה - רון שני: "שביל הר גילון הוא דוגמא לשיתוף פעולה מוצלח מאוד בין אנשי המקום, אנשי המועצה, קק"ל ועוד. אין תחליף לפרויקטים שנולדים מהשטח. זה המתכון לפרויקט חי וצומח לאורך שנים. אנחנו נמשיך ונתמוך ביזמויות נהדרות שכאלו. כללנו את שביל סובב גילון בסיורי עובדי המועצה המבקרים באתרים במשגב במהלך השנה. אני רואה במערך השביל חיבור נהדר לכניסה לגילון ומשם לטיילת בית הכרם שעתידה לקום לאורך כביש 85."