מאמצע העשור השלישי, לבעלי קוצר ראיה גבוה מומלץ מאוד להתחיל להשתמש במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל או קדם מולטי כאשר הם עובדים מול מחשב, כך גם לבני 40 שאצלם מתחילה בעייה מרחוק. האופטומטריסטית הקלינית ליזט ביטון מ"מסגרת אחרת", מסבירה את חשיבות עדשות המולטיפוקל בגילאים המתבגרים

כלים
מאמצע העשור השלישי, לבעלי קוצר ראיה גבוה מומלץ מאוד להתחיל להשתמש במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל
מאמצע העשור השלישי, לבעלי קוצר ראיה גבוה מומלץ מאוד להתחיל להשתמש במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל

עדשות מולטיפוקל (בעלות מספר מוקדים) מיועדות לאנשים שעובדים שעות מול מחשב וכן לאנשים מגיל 35 המרכיבים משקפי מרחק או בני 40 המתחילה אצלם בעיית ראייה מקרוב. עדשות אלו מיועדות לפתור בעיות של קוצר ראייה, רוחק ראייה ואסטיגמציה, מאמצע העשור השלישי ואילך, וכמובן למנוע נשיאת מספר זוגות משקפיים.

עדשות מולטיפוקל הן אחת ההברקות היותר טובות בתחום שיפור הראייה, הן נחשבות לפופולאריות ביותר בעולם ומיליוני אנשים משתמשים בהם. אלו הם מרכיבי משקפיים הזקוקים למספר זוגות משקפיים - קריאה, מחשב, ראיה מרחוק, שמש, בדרך כלל.

בסביבות גילאים אלו, 35-40, עדשת העין מאבדת מהאלסטיות שלה, לכן יש קושי להתמקד בזמן הקריאה והעבודה מול מחשב. מגיע סימפטום "היד הרחוקה", שכדי להתמקד ולראות, הקורא בעצם מרחיק את העצם ממנו ואילך, כדי לראות באופן חד יותר. לעומת זאת, אנשים בעלי קוצר ראייה (מינוס), מסירים את משקפי המרחק, מקרבים את העצם אליהם וכך הם רואים.

עדשות מולטיפוקל מותאמות אישית באופן מקסימלי ע"י אופטומטריסט ופותרות את בעיית קוצר הראייה לקרוב (פרסביופיה). אם בעדשות חד מוקדיות קיים מוקד בודד - ראייה לרחוק או לקרוב, הרי שבמולטיפוקל, ישנם מולטי מוקדים שהמשתמש יכול לעבור בין שניהם, המותאמים בהתאמה אינדיבידואלית וכלל שהעדשה מתקדמת יותר, מותאמת ברמת דיוק לפציינט ולצרכיו הזמן להסתגלות קצר יותר וההפך. ללא ספק זהו הדבר הנוח ביותר, המוצלח ביותר והמותאם לחיים הדינאמיים שלנו. כל דבר פחות מזה, הוא גם פחות טוב.

מסגרת אחרת, רחוב הר ציון 29, אשדוד. טל' 08-8656505.