המועצה המקומית מיתר יוצאת נגד סניף הדואר בישוב: לאחר שנים של בעיות ותלונות תושבים על סניף הדואר במועצה המקומית מיתר, ולאחר שכבר נקבע פתרון מוסכם על הצדדים, דואר ישראל ממשיך לעכב את המעבר לסניף החדש. השבוע פנתה המועצה לבית המשפט במטרה לסגור את סניף הדואר בישוב. מנגד, דורשים במועצה כי חלוקת הדואר במיתר תבוצע על ידי דוורים בחלוקה ישירה לבתים

כלים
אבנר בן גרא, ראש מועצת מיתר. צילום: חיים אוחיון
אבנר בן גרא, ראש מועצת מיתר. צילום: חיים אוחיון

כבר קרוב לשנה שבמועצה המקומית מיתר מנסים למצוא פתרון ולהגיע להבנות עם סניף הדואר בישוב שאינו מתאים לדרישות התושבים. לפני שלושה חודשים הצליחו הצדדים להגיע לפשרה על פיה המועצה תקצה שטח לחנות במתחם המסחרי בכניסה לישוב שתתאים לדרישות ואף תבנה נתיב כניסה למשאית הדואר מאחורי הסניף שיפתח. מאז, החנות החדשה עומדת ריקה ובמועצה לא מבינים מדוע רשות הדואר מעכבת את המעבר.

השבוע, החליט אבנר בן גרא, ראש המועצה המקומית מיתר כי הגיעו מים עד נפש ופנה לבית המשפט בדרישה להכריח את רשות הדואר לסלק ידה מהנכס הקיים כיום בישוב. בן גרא הוסיף בקשה לעבור לדיוור ישיר לבתים על ידי עובדי הדואר.

"אנו מנהלים משא ומתן כבר כמה חודשים ארוכים ולאחר חוסר התקדמות מצד רשות הדואר, החלטנו לפנות לבית המשפט במטרה לקבל שירות דואר איכותי במיתר" ציין אבנר בן גרא. "אנו מבקשים שרשות הדואר תסלק ידה מהנכס בו היא נמצאת כיום כדי שנוכל להקצות את המבנה עבור מרפאת שיניים. כמו-כן, אנו דורשים שהדואר יחולק ישירות לבתים על ידי דוורים בחלוקה ישירה".

גם לרמת שירותי הדואר הקיימים כיום במיתר התייחס בן גרא – " השירות לתושב הוא ברמת חשיבות עליונה ואנו לא ניתן לרשות הדואר לזלזל בכך על ידי שירות בסניף קטן שלא עונה על הדרישות המינימליות. המועצה עשתה מעל ומעבר בכל הקשור לסניף הדואר אך אנו יכולים רק להראות להם את השוקת, איננו יכולים להכריח אותם לשתות".