במסגרת התערוכה "אשת חיִל: גיבורות-על בקומיקס ישראלי" יקיים נמרוד רשף אוצר התערוכה שיח גלריה. רשף ידבר על התשוקה לקומיקס, ומה לקריקטורה וקומיקס ולחלל מוזאוני?

כלים
נמרוד רשף. צילום: אור אלקסנברג
נמרוד רשף. צילום: אור אלקסנברג

זה הוא לא מקומם הטבעי של הסיפורים המצוירים המורגלים להתפרסם על נייר עיתון ובכל זאת, כיצד אפשר לתלות על כותלי המוזאון רק עמוד בודד מתוך סיפור קומיקס שלם? ואיך תעבור לצופה חוויה בעלת משמעות וערך?

רשף יסביר את האתגרים שבדרך, יחשוף את שלבי הסקיצות, ההתלבטויות ותהליכי העבודה. מרגע איסוף אמני הקומיקס והקריקטוריסטים, לצוות מוחות אשר דן בצוותא במושג "אשת חיל" ועד ליצירת העבודות, וציור קיר משותף לאמני התערוכה, נטול אגו ורווי דימויים מובילים מהתערוכה שמשקף את אמנות הקומיקס במיטבה.

התערוכה "אשת חיל" מציגה עבודות מקוריות של 23 אמני קומיקס וקריקטורה ישראליים בפרשנות אישית לדמות "גיבורת העל", וונדר וומן, שזכתה לכינוי העברי אשת חיל. היצירות נעשו בהשראת נשים מהתנ"ך, דמויות מהאגדות, אנה פרנק וגיבורות היסטוריות נוספות, אקטואליה ועד להשפעות מתרבות הפופ העכשווית.

אוצרים: יובל כספי, נמרוד רשף. נעילת התערוכה: 3 בספטמבר.

שיח גלריה עם נמרוד רשף אוצר "אשת חיִל: גיבורות-על בקומיקס ישראלי"/ מוזאון הנגב לאמנות בב"ש. ביום רביעי, 6.7 בשעה 18:00, במוזאון הנגב