ח"כ איציק שמולי ביקר היום במד"א וסייר במוקד הלאומי המשולב: "עם ישראל חייב לכם המון"' אמר ח"כ איציק שמולי בעת ביקורו במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקרית אונו * אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אנו מודים לח"כ איציק שמולי על עזרתו ותרומתו לטובת הארגון ועל מעורבותו לקידום פעילות הצלת חיים בישראל"

כלים
ח"כ איציק שמולי ומנכ"ל מד"א אלי בין במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו
ח"כ איציק שמולי ומנכ"ל מד"א אלי בין במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו

חבר הכנסת איציק שמולי מ'המחנה הציוני', ביקר היום (ה') במד"א וסייר במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו. חבר הכנסת שמולי נפגש עם החובשים והפאראמדיקים במוקד ושמע מהם על פעילותם וטיפולם המסור בפניות רבות המגיעות מידי יום למוקד החירום 101 של מד"א.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הציג בפני חבר הכנסת שמולי סקירה מקפת על פעילות הארגון ותקציבו, על התפתחותו בשנים האחרונות, על שירותי הדם של מד"א, על הטכנולוגיות המתקדמות במוקדי מד"א בהן, מענה מהיר לקווי החירום 101, איתור הנפגעים במקרים בהם המיקום אינו ידוע ועוד.

ח"כ איציק שמולי לאנשי מד"א: "במציאות כל כך כאוטית אתם תמיד מצליחים ליצור סדר בכל הבלגן, מבחינת זמני הגעה מהירים, המוקדנים שמתפעלים את האירוע, יכולת הגעה למקומות מעבר לים - זה מרשים ביותר. אין ספק שעם ישראל חייב לכם המון. אהיה שגריר נאמן של מד"א איפה שצריך " ומסכם בשלושה מילים "עשיתם לי היום".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מברכים על הביקור של ח"כ איציק שמולי ומודים לו על הרצון להכיר מקרוב את פעילותו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל ולהתרשם מהחומר האנושי המדהים וכמות המתנדבים העצומה שהוא סוחף אחריו. כמו כן, אנו מודים לו על עזרתו ותרומתו לטובת הארגון ועל מעורבותו לקידום פעילות הצלת חיים בישראל".