פסטיבל בין הכרמים במרום הגליל (18-26.8) יחגוג השנה עשור עם שמונה ימים ולילות מיוחדים בהם שלל אירועים. ההכרזה על הפסטיבל התקיימה באירוע מיוחד בחמדת ימים בהשתתפות עשרות אנשי תקשורת מכל הארץ שהגיעו לסיור מיוחד ברחבי יישובי מרום הגליל במסגרת פעילות החשיפה לפסטיבל הקרב

ראש המועצה האזורית עמית סופר
ראש המועצה האזורית עמית סופר

לאחר שבשנה שעברה שבר פסטיבל בין הכרמים שיאים עם מופעי מוסיקה של האמנים הגדולים בתחומם – במועצה האזורית מרום הגליל הכריזו השבוע על הפסטיבל העשירי שיהיה חגיגי במיוחד.

"כמו יין טוב משתבח הפסטיבל משנה לשנה עם חגיגה גלילית אמתית ששמה את מרום הגליל על מפת התיירות והתרבות בכל שנה מחדש והשנה, יחד עם ראש המועצה האזורית עמית סופר, החלטנו שהפסטיבל שכבר הפך למסורת של ממש באזור יעמוד ברף הגבוה שהוצב בשנים הקודמות ואף יעבור אותו", אמרה צביה פרץ, מנהלת הפסטיבל ומנהלת מחלקת תרבות ואירועים במועצה האזורית מרום הגליל.

ההכרזה על הפסטיבל הייתה באירוע חגיגי בחוות חמדת ימים בהשתתפות עשרות מהשותפים לאירועים השונים בפסטיבל בין הכרמים לצד אנשי תקשורת מכל הארץ שהגיעו לסיור מיוחד ברחבי יישובי מרום הגליל במסגרת פעילות החשיפה לפסטיבל העשירי. בראש הסיור עמדו מנהלת הפסטיבל צביה פרץ והמפיקה חגית לרר. ראש המועצה האזורית עמית סופר לקח חלק פעיל בסיור וסקר בפני עשרות המשתתפים את הפעילות הענפה הנעשית ברחבי יישובי מרום הגליל. במהלך היום ביקרו המשתתפים ביקב אדיר, בבית הקפה 'מאדאם אלקלעי' בכרם בן זמרה, ביקב לוריא, במלון אמירי הגליל, בקונדיטוריה שרונה במושב ספסופה בגלריית הציור של אבי גולדנברג בשפר ובחוות חמדת ימים.

על פי התוכנית שהוצגה באירוע ההכרזה, בשנה זו ייחגג הפסטיבל הגלילי בין התאריכים 18-26.8 ויחגוג עשור עם שמונה ימים ולילות מיוחדים בהם שלל אירועים: מופעי מוסיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים ביניהם מופע זריחה של מירי מסיקה מול נוף הכנרת והרי הגולן, שני מופעי ענק ביער עין הוזים – מופע פתיחת הפסטיבל עם שני ענקי זמר ישראלי - שלומי שבת שיארח את ריטה במופע חגיגי לערב ט"ו באב ומופע נוסף עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד שיארח את יהורם גאון, מופע באמירים של ג'הבלס רגאיי מצפון ציון, טיול מיוחד לילדים ביער עם 'פיטר-פן' 'טינקרבל' וחבריהם, ירידים גליליים מיוחדים, אירועי מוסיקה וסיורים ביקבים ובכרמים הרבים, תפריטים מיוחדים במסעדות האזור, פעילויות לכל המשפחה והרבה יין טוב ורומנטיקה. מכירת הכרטיסים החלה בשבוע האחרון והביקוש רב – תוך ימים בודדים נמכרו מאות כרטיסים למופעים הגדולים.

לרכישת כרטיסים למופעי המוסיקה 04-6919807 או 04-6220066