"מעבדה מעופפת" ראשונה ושיחת ועידה חיה בטיסה הראשונה של לופטהנזה לעמק הסיליקון - בסוף השבוע האחרון, חנכה חברת התעופה לופטהנזה קו חדש בין פרנקפורט לסאן-חוזה, קליפורניה. סאן-חוזה ממוקמת בלב עמק הסיליקון, מקום מושבן חברות סטארט-אפ ותעשיית ההי-טק. בנוסף, גם יצרניות רכב רבות מפעילות את מעבדות המחקר שלהן באזור זה. לופטהנזה הפעילה בטיסת הבכורה לסאן-חוזה "מעבדה מעופפת" (FlyingLab) אשר אפשרה לנוסעים לבחון רעיונות חדשים למוצרים ושירותים

כלים
"מעבדה מעופפת" ראשונה ושיחת ועידה חיה בטיסה הראשונה של לופטהנזה לעמק הסיליקון
"מעבדה מעופפת" ראשונה ושיחת ועידה חיה בטיסה הראשונה של לופטהנזה לעמק הסיליקון

המוטו של טיסת הבכורה לסאן-חוזה היה מציאות וירטואלית, תחום אותו מובילה לופטהנזה בענף התעופה באמצעות תוכן ב-360 מעלות. בטיסה לקליפורניה יכלו הנוסעים לבחון את הציוד הדיגיטלי החדש ביותר של סמסונג, שותפתה של לופטהנזה, כמו למשל משקפי מציאות וירטואלית Samsung Gear VR או הטאבלט מסוג גלאקסי Tab S2.

באופן זה יכלו הנוסעים לשקוע בסרטוני וידיאו שצולמו ב-360 מעלות ולהעביר את 12 שעות הטיסה בחוויות רבות עוצמה. הנושא של טיסת החזרה לישראל הוא "להרגיש טוב בטיסות לילה" ובה יוכלו הנוסעים לבחון, בין השאר, את Neuron, מסכת שינה עם בינה מלאכותית שנועדה לסייע לעונד אותה לעבור לדפוס שינה שונה – פתרון מעניין לנוסעים מתמידים עם בעיות ג'ט-לג.

ללא קשר ליעד הטיסה, לופטהנזה תמשיך להשתמש בקונספט ה-FlyingLab ותעמיד לרשות הנוסעים את הפיתוחים החדשים, על מנת לאסוף משוב על שירותים דיגיטליים ומוצרים חדשים. באופן זה יוכלו הלקוחות להכיר את הטכנולוגיות החדשות ביותר ולבדוק אותן.

לנוסעים ממתינות חוויות נוספות מלבד ניסויים נוסח עמק הסיליקון. לראשונה יוזמנו הנוסעים לחמישה אירועים שמארגנת לופטהנזה עצמה: מוזיאון הטכנולוגיה בסאן-חוזה, צפייה בלוויתנים במונטריי או ברביקיו לרגל ה-4 ביולי. כל האירועים נועדו לחגוג את חנוכת הקו החדש של לופטהנזה לקליפורניה.

במהלך שהייתם בקליפורניה יוכלו הנוסעים לבדוק שירות ייחודי נוסף, "Mission Control", מוצר של מרכז החדשנות של לופטהנזה, אשר יציע לאורחים טיפים והמלצות על סאן חוזה ותמיכה בהזמנת טיסות או קבלת הוראות הגעה לאירוע, באמצעות שירות המסנג'ר של פייסבוק.