הנהלת החברה בישראל הודיעה לעובדים על הטבת "חופשת הורות" . השבועות הראשונים בחייו של תינוק הם קריטיים ליצירת הקשר עם הוריו ואנחנו רוצים שהעובדים שלנו יחוו את התקופה הזו בצורה שקטה", אמרה יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל. ההטבה תחול גם במקרים של אימוץ ואומנה

כלים
חופשה מיוחדת לכל סוגי המשפחות
חופשה מיוחדת לכל סוגי המשפחות

אינטל הודיעה היום (חמישי) על השקת הטבה חדשה לעובדיה: "חופשת הורות". על פי המהלך, שאושר בהנהלת החברה, נשים תוכלנה להאריך את חופשת הלידה שלהן בששה שבועות נוספים בתשלום, על חשבון אינטל. כיום, נשים זכאיות ל-14 שבועות חופשה בתשלום, על חשבון הביטוח הלאומי, ו-12 שבועות חל"ת נוספים. באינטל תזכנה האמהות הטריות לסך של 20 שבועות חופשה בתשלום.

המהלך החדש מביא בשורה חשובה גם לאבות. על פי חוק שאושר באחרונה, הוענקו לאבות ששה ימי חופשת לידה, על חשבון ימי החופש והמחלה שלו. אינטל הודיעה כי תעניק לאבות הטריים 14 ימי חופשה (90 שעות), כולם על חשבון החברה. בחברה מדגישים כי ההטבה זמינה עבור כל סוגי והרכבי המשפחות ותחול גם במקרים של אימוץ ואומנה.

"השבועות הראשונים בחייו של תינוק הם קריטיים ליצירת הקשר עם הוריו ואנחנו רוצים שהעובדים שלנו יחוו את התקופה הזו בצורה שקטה", אמרה יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל

"כשאתה רואה את העובדים כשותפים ולא רק כמשאב, יש לך אחריות גדולה כמעסיק", הסביר רן סנדרוביץ, מנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל. "אנחנו רוצים לאפשר לעובדים שלנו לנהל גם חיי משפחה ושמים על זה דגש גדול במהלך כל השנה. עובדי אינטל רבים יכולים לעבוד מידי פעם יום בשבוע מהבית וזכאים להטבות שונות, שהופכות את אינטל לחברה שטוב לגדול בה", ציין דני בן עטר, מנכ"ל מפעלי הייצור של אינטל ישראל.

עשרת אלפים עובדי אינטל ייהנו מ"חופשת הורות", מה שהופך אותה לאחת ההטבות הנרחבות ביותר במשק. אפילו סטודנטים יוכלו ליהנות מהחופשה המוארכת, בהתאם לאחוזי המשרה שלהם.