ט"וּ באב הוא הרבה יותר מיום של חילופי מתנות וארוחות מפנקות, הוא מועד של שמחה בסימן של פיוס ואהבה בעם ישראל. "כלים שלובים" מציעים לכם להתייחס למשמעות ולהעניק מתנה מלאה באהבה ורגש

כלים
אקססוריז שיזכירו לאהובים שלנו כל יום שיש מי שאוהב ומעבר
אקססוריז שיזכירו לאהובים שלנו כל יום שיש מי שאוהב ומעבר

לקראת ט''ו באב החנויות מציעות שלל מתנות ורעיונות שכנראה שוב לא ירשימו יותר מידי את בן או בת הזוג. ב"כלים שלובים" מציעים לכם להתייחס ליום הזה לא רק כהזדמנות לרכישה אלא כהזדמנות למשמעות יקרת ערך, ובמחיר נוח. קולקציית האהבה החדשה מורכבת מרעיונות לבביים שהוכנו בעבודת יד אישית וקפדנית ונעשו על ידי פגועי נפש שהשקיעו בכל מוצר את כל ליבם.

בין הפריטים בקולקציה תוכלו למצוא מוביילים וכריות מעוצבות כלבבות שנתפרו בעבודת יד החל מ-20 שח' עד 81 שח', כלי הגשה וקערות קרמיקה מקוריים עד 35 שח', מארזי משחק ומגנטים של אהבה החל מ-12 שח' עד 26 שח', ועוד אקססוריז שיזכירו לאהובים שלנו כל יום שיש מי שאוהב ומעבר, מבלי להשקיע הון כספי.

"כלים שלובים", הפועלת ללא מטרות רווח הוקמה על ידי עמותת "שיקום אחר" והקרן למפעלים מיוחדים של ביטוח לאומי במטרה לפעול לשיקומם ושילובם בקהילה של נפגעי נפש. מלבד, מכירת תוצרתם, בחנות מועסקים מתמודדים עם פגיעה נפשית המקבלים הכשרה וליווי על מנת שיוכלו בעתיד להשתלב ולהתקדם במעגל התעסוקה.

את פריטי הקולקציה החדשה ניתן להשיג בחנות "כלים שלובים" ברח' דיזינגוף 229 תל אביב, וכן ניתן להזמין באתר האינטרנט של העמותה.

12-81 ש"ח

"כלים שלובים"- רח' דיזינגוף 229 תל אביב, 03-5353810