פעילי תנועת "כנפיים של קרמבו" הביאו למרכז הרפואי פדה- פוריה תשורת צמחים וברכות אותם שלחו חניכי התנועה למען המטופלים

כלים
כנפיים של קרמבו למען המטופלים. צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה- פוריה
כנפיים של קרמבו למען המטופלים. צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה- פוריה

פעילי תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים 'כנפיים של קרמבו', הגיעו ביום שלישי 23.8.16 למרכז הרפואי פדה- פוריה והביאו איתם עציצי צמחי תבלין ופרחים וצרור של ברכות עבודת יד אותם תרמו והכינו חניכי התנועה במסגרת מחנה הקיץ שמתקיים בחיספין.

שיר מסד, רכזת פיתוח הדרכה בתנועה אמרה, " משפט החזון שלנו ,"יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם" פירושו כי פעילי 'כנפיים של קרמבו' מאמינים שבדרך יצירתית וחשיבה פתוחה, כל אחד מאתנו יכול להיות כוח תורם ומקדם בחברה ואף אחד לא מגדיר את גבולות המסוגלות של האחר על פי ההליכון או כיסא הגלגלים שהוא נעזר בו.

זוהר ברונשטאט, רכזת הדרכה מחוזית, הוסיפה: "חברי "וועד המנהל הצעיר" של התנועה עברו תהליך של שנה בבחירת הנושא שילווה את פעילי התנועה במחנה הקיץ שהתקיים במדרשת חיספין והסתיים היום. הנושא הנבחר היה, עשייה בקהילה. היה חשוב לנו לממש את החזון בעשייה ובתרומה למען אחרים".

שיר לאופר, אחת המדריכות גייסה גופים שונים ובעלי עסקים וכך גייסו את תרומת השתילים וצמחי התבלין אותם תרמו הפעילות לפינת הנוי בכניסה למחלקת הדיאליזה. לאחר מכן, הן עברו חדר, חדר וחילקו לילדים המאושפזים במחלקת ילדים את הברכות המקושטות שהכינו החניכים.

מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי והממונה על קשרי קהילה, הודתה לפעילות ולחניכי התנועה וציינה, "שמחתם אותנו מאד , זה מרגש לדעת שהחניכים הצעירים חושבים על המטופלים בבית החולים ומקדישים זמן כדי לשמח אותם".