"כשאני שומע על צוותי מד"א שמצילים חיים אני מתמלא גאווה" - את הדברים אמר ח"כ איל בן-ראובן (מחנ"צ) בעת ביקורו במוקד הלאומי המשולב של מד"א * אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אנו מודים לח"כ איל בן-ראובן על שכיבד אותנו בנוכחותו והביע תמיכתו בפעילות הצלת חיים בישראל"

כלים
 חבר הכנסת (אלוף מיל') איל בן-ראובן מ'המחנה הציוני', ביקר היום (ד') במד"א וסייר במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו
חבר הכנסת (אלוף מיל') איל בן-ראובן מ'המחנה הציוני', ביקר היום (ד') במד"א וסייר במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו

חבר הכנסת (אלוף מיל') איל בן-ראובן מ'המחנה הציוני', ביקר היום (ד') במד"א וסייר במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו. חבר הכנסת בן-ראובן נפגש עם החובשים והפאראמדיקים במוקד ושמע מהם על פעילותם וטיפולם המסור בפניות רבות המגיעות מידי יום למוקד החירום 101 של מד"א.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הציג בפני חבר הכנסת בן-ראובן סקירה מקפת על פעילות הארגון ותקציבו, על התפתחותו בשנים האחרונות, על ההערכות לרעידות אדמה, על שירותי הדם של מד"א, על הטכנולוגיות המתקדמות במוקדי מד"א בהן, מענה מהיר לקווי החירום 101, איתור הנפגעים במקרים בהם המיקום אינו ידוע ועוד.

ח"כ איל בן-ראובן הביע התעניינות רבה בפרויקט 'נאמני חיים' ובמערכות הטכנולוגיות של מגן דוד אדום וגילה עניין רב בנושא תקציב מד"א שאינו מתוקצב על ידי המדינה.

ח"כ בן-ראובן לאנשי מד"א, "כאחד שגדל במערכת ביטחונית, מאד קל לי להזדהות עם מד"א. ההקפצות באמצע הלילה, העבודה הקשה – אני מתגעגע לזה. אני לא מופתע מזה שעומד מולי ארגון חזק ובריא שזכה לאמון גדול של הציבור. עבור אלו צריך לעבוד קשה מאד. זה ארגון שממשיך לעלות ולשאוף למעלה".

עוד מוסיף בן-ראובן, "מרשים לראות את הטכנולוגיה, הכוח אדם, התפתחות וקידמה שמוביל הארגון. כאזרח, כשאני שומע על משלחות מד"א שמצילות חיים ודואגות לפצועים ולנפגעים שישובו הביתה לאהוביהם, אני מתמלא גאווה. כל הכבוד לכם" ומסכם בכמה מילים, "אין ספק שרכשתם חבר".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: ""קל להתאהב במגן דוד אדום ומהר מאד אתה מתמכר להתנדבות ולנתינה. לאנשי מד"א אין ימים ואין לילות – יעשו הכל למען הצלת חיים, ואומר זאת אחד מהם. אנו מברכים על הביקור של ח"כ איל בן-ראובן ומודים לו על הרצון להכיר מקרוב את פעילותו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל ולהתרשם מהחומר האנושי המדהים וכמות המתנדבים העצומה שהוא סוחף אחריו. כמו כן, אנו מודים לח"כ איל בן-ראובן על תמיכתו בפעילות הצלת חיים בישראל ".