"תבואות" משיקה סדרת מוצרי קקאו אורגניים – פולי קקאו שלמים אורגניים, פולי קקאו גרוסים אורגניים ואבקת קקאו אורגנית

כלים
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת מוצרי קקאו נאים (לא קלויים) אורגניים
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת מוצרי קקאו נאים (לא קלויים) אורגניים

הקקאו הוא אחד ממזונות העל הנהדרים שנותן לנו הטבע. הוא גדל ביערות בארצות קו המשווה, ומייצרים ממנו את המאכל האהוב – השוקולד.

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת מוצרי קקאו נאים (לא קלויים) אורגניים – פולי קקאו שלמים אורגניים, פולי קקאו גרוסים אורגניים ואבקת קקאו אורגנית.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת מדיטבע, מציינת כי לפולי הקקאו הטבעיים, שלא עברו קלייה, יתרונות בריאותיים רבים, ולכן הם נחשבים למזון על (סופר-פוד). פולי הקקאו עשירים בנוגדי חמצון, ויטמין C, מינרליים רבים – מגנזיום, ברזל וסידן. כמו כן הקקאו מאזן את המוליכים העצביים (הסרטונין והדופמין), הגורמים לרוגע ולהרגשה טובה. בנוסף, פולי הקקאו של תבואות הם אורגניים, הנקיים מחומרי הדברה וכימיקליים מזיקים.

ההיסטוריה של הקקאו: הקקאו היה משקה המלכים של שבטי המאיה ושל האצטקים באזור מושבם בדרום מקסיקו של היום. אלה ייחסו לקקאו תכונות מרפא ותכונות מגיות, ובגלל ערכם הרב השתמשו בפולים כמטבעות לתשלום. הכובש הספרדי הרננדו קורטז שהפך למושל מקסיקו חזר לספרד ב-1528, וטרם חזרתו העמיס על ספינותיו מלאי של פולי קקאו וציוד להכנת המשקה. כך הפך במהרה הקקאו למשקה מבוקש בקרב עשירי ארצו. אחרי 100 שנה שהמרשם הספרדי נשמר בסוד, התגלה המשקה הנפלא למדינות אירופה נוספות והמשקה הפך ללהיט. ב-1828 הולנדי בשם קונרד ון טון המציא שיטה להוציא את השומן מתוך פולי הקקאו וליצור אבקת קקאו וחמאת קקאו – תהליך שסייע לייצור טבליות השוקולד המודרניות.

אופן השימוש: פולי הקקאו על צורותיהם – שלמים, גרוסים וטחונים – מתאימים להכנת מגוון עוגות וקינוחים, בהם – עוגות שוקולד משובחות, עוגיות (כמו בראוניז, עוגיות שקדים עם קקאו ועוד), קינוחי כוסות אלגנטיים כגון מוס שוקולד-קפה, כדורי שוקולד, פודינג, עוגות מוס וקרמים, גלידות בשילוב פולי קקאו גרוסים, חטיפי אנרגיה, שייק פירות עם קקאו גרוס, משקאות חמים וקרים ועוד.

פולי הקקאו השלמים והגרוסים מוסיפים למנות, בנוסף לטעם משובח, גם מרקם קראנצ'י מיוחד. כמו כן אפשר לשלב את פולי הקקאו גם לעיטור וקישוט הקינוחים.

כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.

מחיר: 28.90 ₪ לאריזה של 200 גרם.

להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים