כאשר אתם עומדים בפני בחירה של חברת הובלות בפתח תקווה, עליכם לוודא שמדובר בחברה מקצועית, אמינה שמבצעת את עבודתה מאלף ועד תף שכן מדובר בפרויקט מורכב הדורש את כל הכלים ואנשי המקצוע המתאימים. כולנו רוצים לעבור דירה בצורה הכי חלקה שאפשר ולכן אם נבצע מחקר שוק מעמיק ונשקיע בבחירה שלנו, נוכל בהחלט ליהנות ממעבר בראש שקט ככל הניתן בהתאם לנסיבות. הרי גם ככה קיימים אינספור סידורים אותם עלינו לבצע בתהליך המעבר החל משינוי כתובת והודעה על המעבר אצל כל הספקים ובעלי המקצוע (ספקית האינטרנט והכבלים, חברת החשמל, העירייה, ספקית הגז והמים), דרך רישום לגנים ולבתי הספר ועד לתהליך הפריקה שגם הוא עלול לקחת כמה שבועות.

כלים
הובלות בפתח תקווה
הובלות בפתח תקווה

בחירת חברת הובלות בפתח תקווה - מוקדם יותר, זול יותר

במקביל לעונת החתונות, החופשים והקייטנות, עונת הקיץ )מתחילת יולי ועד אחרי החגים) היא גם תקופת מעברי הדירה. מכיוון שהילדים מסיימים את שנת הלימודים, זו התקופה הטובה והמתאימה ביותר לעבור דירה. ככל שתקדימו לבחור חברת הובלות בפתח תקווה כמה שיותר מוקדם, כך המחיר שתקבלו יהיה נמוך יותר שכן כאשר מתקדמים לאותם חודשים המחיר אוטומטית עולים זאת משום שהביקוש עולה גם כן.

אז מהם הקריטריונים לבחירת חברת הובלות בפתח תקווה?1. חברה הפועלת כל השנה - טרם אתם בוחרים חברת הובלות קטנות בפתח תקווה בדקו שהחברה אכן עובדת כל השנה ולא מדובר בחברה פיקטיבית שהחליטה לנצל את העונה החמה ביותר בכדי לעשות על הגב שלכם כסף. איך תדעו שמדובר בחברה מקצועית הפועלת בתחום כבר כמה שנים לפחות? המלצות מאנשים אותם אתם מכירים או מאנשים אמיתיים (יש גם המלצות פיקטיביות) הממליצים על החברה ברשת האינטרנט. כדאי גם לבדוק שהחברה מספקת לכם חשבונית וקבלה עם שם החברה וכי אתם חתומים על חוזה מסודר בו כל תנאי ההובלה כתובים - זמן ההובלה, מיקום הדירה ממנה מעבירים את הדברים, מיקום הדירה החדשה, מה קורה אם אחד מהצדדים מבטל ברגע האחרון, כמות הארגזים וכמובן המחיר.2. דאגו שאתם מבוטחים - היום ניתן דרך חברת ההובלות שבחרתם לבצע ביטוח הובלות וכך במצבים בהם אחד או יותר מהפריטים שלכם נפגע, אתם מכוסים ומקבלים החזר כספי בהתאם לנזק ובהתאם למוצר.3. סיור מוקדם - מומלץ לבחור בחברת הובלות שקובעת אתכם מראש פגישה ובה איש מקצוע בוחן את הדירה או הבית שבהם אתם גרים בכדי להבין את מורכבות ההובלות. לצורך הדוגמא הובלה המתבצעת מדירה בקומה שישית ללא מעלית כנראה תעלה יותר מהובלה המתבצעת בדירה בקומה ראשונה עם מעלית. כך הסיכוי שתקבלו מחיר הוגן גבוה יותר והסיכוי שההובלה תעבור בהצלחה עולה פלאים.