"מנגינת החליל", הינו אלבום אשר כולל את השירים היפים והמרגשים במוסיקה הישראלית בעיבודים לחליל סולו ומלווה אותו התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור בניצוחו של דורון סלומון.

כלים

בין השירים באלבום: היו לילות, עטור מצחך, חופים, חורשת האקליפטוס, עין גדי, אליעזר בן יהודה, סימפטיה ושירים נוספים ממיטב "הזמר הישראלי". השירים נכתבו ע"י מיטב המלחינים כמו: נעמי שמר, מרדכי זעירא, סשה ארגוב, יוני רכטר, יהודה שרת ונחום היימן. מעבדי השירים שבאלבום הם המלחינים: שלמה גרוניך, מתי כספי, נועם שריף, עודד זהבי, שמעון כהן ורפי קדישזון.

לפני כ- 10 שנים כשיצא האלבום, ניבאו לו מכירות של 300 תקליטורים. בימים אלה הגיעו המכירות ל-15000. אלבום זהב!

"התלבטויות וספקות ליוו אותי לאורך כל ההפקה ו-הנגינה. פחדתי לקלקל... כשהקשבתי בפעם הראשונה ברצף למסטר, אמרתי לעצמי: גם אם לא יימכר עותק אחד, אני שלם עם התוצאה. השירים נפלאים בזכות עצמם, ואני מאושר שזכיתי להגשים את החלום ביחד עם כל שותפי לדרך". אומר בוכמן. "השירים – ישראליים, אך הגישה של כולנו – המעבדים והמבצעים הייתה קלאסית. לבצע אותם כפי שאנחנו מנגנים מוצארט, שוברט ובטהובן...אני גאה ונרגש ויודע שזה לא מובן מאליו להגיע לאלבום זהב. "

מנגינת החליל: הפקה- נעם בוכמן והתו השמיני. נעם בוכמן עם התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור. מנצח: דורון סלומון. בהשתתפות: רביעיית אביב ( שיר 3 ), אמן הגיטרה ראובן סרוסי ( גיטרה שיר 7), ומקהלת אנקור. (שיר 12)

נעם בוכמן הוא מבכירי החלילנים בישראל והחלילן הראשי בתזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור. הוא הופיע כסולן במספר רב של קונצרטים והקלטות בארץ ובמרכזי מוסיקה חשובים באירופה, אמריקה ובדרום אמריקה. הוא משתתף ומקליט בהרכבים קאמריים שונים ומזמן לפסטיבלים בין לאומיים. בנגינתו יצאו עשרה תקליטורים בארץ ובחו"ל. נעם בוכמן הוא חבר מייסד של אנסמבל המאה ה-21 ונמנה עם סולניו. הוא מבצע רפרטואר מגוון של מוסיקת בארוק, מוסיקה קלאסית ומוסיקה בת-זמננו. הוא מקדיש חלק ניכר מפעילותו לביצוע ולקידום של יצירות ישראליות, ומלחינים מהשורה הראשונה הקדישו לו את יצירותיהם. על תרומתו למוסיקה הישראלית זכה נעם בוכמן בפרס "מבצע מצטיין של יצירות ישראליות" מטעם המועצה לתרבות ואמנות ובפרס "עדן פרטוש" מטעם שר התרבות.

בתכנית האירוע:

הסיפורים שמאחורי הרעיון, וההפקה.

נגינת שירים מתוך האלבום בהשתתפות נגנים ראשיים מהתזמורת הסימפונית ירושלים.

האירוע לאלבום הזהב "מנגינת החליל" יתקיים ביום שני, 31 באוקטובר בשעה: 21:00

הכניסה חופשית. הזמנה בתיאום מראש בטל: 08-9199555