תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ארוחות בלי סוף ומלא מפגשים משפחתיים לפנינו ואנחנו, ישראליות אמיתיות שאוהבות 'לדפוק הופעה' ולהיות מתוקתקות בכל הזדמנות. המאפרת בת חן בן-דוד, בעלת סטודיו לאיפור כלות וערב, במאמר לקראת ערב השנה החדשה. חג שמח

בת חן בן-דוד, מאפרת ובעלת סטודיו לאיפור כלות וערב
בת חן בן-דוד, מאפרת ובעלת סטודיו לאיפור כלות וערב

תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ארוחות בלי סוף ומלא מפגשים משפחתיים לפנינו ואנחנו, ישראליות אמיתיות שאוהבות 'לדפוק הופעה' ולהיות מתוקתקות בכל הזדמנות (כי מי יודע מתי בן הדוד ישלוף את המצלמה וירצה לעשות סלפי?!) אז את הבגדים כבר קנינו: חולצות לבנות, שמלות ושאר אקססוריז שישדרגו את ההופעה אך הם ממש לא הבעיה. מה קורה רגע לפני היציאה מהבית, כשאנו מביטות במראה ובא לנו להוסיף קצת צבע ללחיים, אממה? לא תמיד המוצרים הנכונים יושבים במגירה, או מצד שני הם פשוט יושבים שם, בלי שמישהו באיזור יודע באמת מה לעשות איתם.

ובכן, בדיוק לשם כך, אני כאן!! לקרוא, להפנים וליישם! הנה לכן כמה טיפים שיעזרו לכן לוודא שיש לכן את כל מה שדרוש, בכדי להעצים כל סטיילינג, להדגיש כל מראה באמצעות איפור קלאסי, מדויק וסופר סטייליסטי, בלתי מתאמץ, בכל זאת לא תרצי להפוך לבדיחה המשפחתית סביב שולחן החג, נכון?

ובכן, למי מאיתנו שאיפור כבד הוא ממנה והלאה, או לכאלו שהתברכו בצבע עור חלק ואחיד, יש את האופציה להצטייד בסומק טוב, מסקרה (שחורה, מומלץ) שעושה את העבודה וליפסטיק בגוון שיתאים ללבוש. לרוב אנחנו אוהבות ללבוש לבן סביב שולחן החג, כך שאין שום בעיה לפרגן לעצמנו בליפסטיק בכל גוון שהוא: מהבהיר ביותר ועד לשלל גווני האדום, החל מהאדום הקלאסי, לאדום-בורדו, אדום-כתום ועוד, שמשדרג כל הופעה, בכמה דרגות. למה? כי אדום זה אדום!

מי שרוצה להצטייד במוצר שיאחד את גוון העור ולא אוהבת את הכיסוי המלא והמאסיבי, יכולה להשתמש בb.b cream, מוצר שניתן להשיג כמעט בכל חברת קוסמטיקה, המשלב לחות לפנים ומגיע בשלושה גוונים בדרך כלל. למי שאוהבת את האיפור המלא, כלומר כיסוי טוב של מייקאפ, בטח כבר יודעת מה טוב ונכון לה. מעבר לזה שהמייקאפ חייב להיות בגוון העור שלנו (כאן אין פשרות!!! חלילה בהיר או כהה מידי!!!). עלייך לוודא שהמייקאפ בו את משתמשות מתאים לסוג העור שלך (שומני, יבש או מעורב).

לאחר מכן, מירחי מייקאפ באמצעות ספוגית או מברשת, בצורה אחידה. אם עור הפנים שלך שומני, הוסיפי למייקאפ פודרה טובה כדי לקבע את המוצר, כלומר כדי שלא 'ינזל' לך מהפנים אחרי כמה שעות. פודרה ניתן להשיג בכל חברת קוסמטיקה, הן בפארמים או בחנויות האיפור המובחרות. אני ממליצה על פודרה שקופה (שאלו את המוכרת בכל חנות קוסמטיקה). לאחר מירחי סומק בגוון שמתאים לך, דאגי שלא יהיה ורוד מידי ולא חום מידי, גוון אמצע יהיה מושלם לערב החג ובכלל.

למי שאוהבת צלליות - הטרנד היכ לוהט לסתיו הקרוב הוא הגוון הטבעי. זיכרי, את הולכת לארוחת חג ולא לחתונה, אין צורך להגזים או להיסחף... אייליינר ומסקרה טובה ישנו את המראה שלנו פלאים, ממראה חיוור לכדי עיניים מודגשות. צביעת הגבות בעיפרון טוב או צללית אבקה בגוון השערה תשדרג את האיפור, אך מומלץ להשתמש בעדינות ולא כציור, העלול לייצר מראה כועס וזעום.

זיכרי, כלל חשוב באיפור חג הוא להיראות כאילו לא מרחת על עצמך שום דבר. לעתים המעט ביותר הוא גם הטוב ביותר, היפה ביותר והנכון ביותר עבור.

לטיפים נוספים ניתן לפנות ישירות בטל' 050-4923334

* הכותבת הינה בת חן בן-דוד, מאפרת ובעלת סטודיו לאיפור כלות וערב.