מתחם העיצוב "מבנה One Design" בראשון לציון המאגד תחת קורת גג אחת את מיטב מותגי העיצוב המובילים, מזמין נשים למפגשי שישי חווייתיים - "זמנשים" , סידרה של מפגשים עם מעצבות, סטייליסטיות ובעלות מקצוע שיחשפו אתכן לעולם העיצוב והסטייל.

כלים

מתחם העיצוב, בו מתרכזים מהטובים במעצבים ובמותגים בתחום עיצוב הפנים וההום סטיילינג, מארגן סידרה של מפגשים לנשים בלבד, שמטרתם העשרה וחשיפה לעולם העיצוב והסטייל, דרך עיניהן של המעצבות.

המפגש הראשון צפוי להתקיים ביום שישי הבא, ה-18.11 בשעה 09:30, ב"קארנינה", מתחם לאירועי בוטיק חווייתיים, בקומת הבריכה, בהנחייתה של הסטייליסטית רינה בר. במפגש תספר בר על הטרנדים והצבעים החמים של החורף הקרוב, ועוד שלל הפתעות נוספות.

האירוע יתקיים בשיתוף עם "גילדת המעצבים", אשר תציג פריטים מקולקציות קודמות כמו גם קולקציות החדשות, וכן, תתקיים מכירה לוהטת של בגדים ואקססוריז של המעצבים הישראלים המובילים שנותנים את הטון.

מיטב מעצבות "גילדת המעצבים", וביניהן, גלית רונדין, זויה סנדלר, נעמה רותם, הדרה בראל, OWN STUDIO אפרת וויס, אליאנה, הגר הופמן ועוד, יגיעו עם מבחר דגמים ייחודיים שיימכרו בהנחות מפנקות.

כמו כן, משתתפות הסדנה יוכלו ליהנות מהנחות מפנקות ביום המפגש של עד כ-50% על הקולקציות חדשות ופריטים מעונות קודמות.

הכניסה ללא תשלום אך מותנית ברישום מראש בלבד - כמות המקומות מוגבלת

חניה חופשית חינם במתחם