הגיעו לארץ תחבושות Prevail לספיגה מוגברת עם פטנט Dri-Fit™ - פדים מתקדמים לספיגה מוגברת עם פטנט ייחודי מסוגו שמבטיח נוחות ותחושת יובש לאורך שעות

כלים
פדים סופר-סופגים Prevail. צילום: יח"צ
פדים סופר-סופגים Prevail. צילום: יח"צ

Prevail משיק מוצר חדש בתחום מוצרי הספיגה:

מותג מוצרי הספיגה Prevail מארה"ב, המשווק בישראל על ידי חברת "ליברטי", משיק מוצר חדש בתחום מוצרי הספיגה: פד חדשני ומתקדם המשלב פטנט ייחודי Dri-Fit™ המאפשר שמירה על בריאות העור ונוחות מלאה לשימוש יום-יומי במצבים הדורשים ספיגה מוגברת, כמו בהתמודדות עם בריחת שתן ואחרי לידה.

הפד מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת פטנט Dri-Fit™ המאפשר לשמור על איזון בין שלושת הגורמים המשפיעים על בריאות העור – לחץ פיזי, לחות וטמפרטורה. הפד מכיל שילוב מיוחד של סיבי כותנה טבעיים המקנים אווריריות ותחושה נעימה על העור ומסייעים בשמירה על בריאותו, וסיבי אל-בד - השומרים מפני נזילה. כמו כן לפד החדש יתרונות חשובים הכוללים ספיגה סופר מהירה של הנוזלים ולתחושת יובש של העור הנמצא במגע עם הרפידה העליונה, וכן קיבולת גבוהה במיוחד של הנוזלים ונעילתם בשכבה מיוחדת, למניעת כל נזילה ואי נעימות. בנוסף, הפד מכיל חומר ייחודי, פטנט רשום, לנטרול ריחות. הפד החדש שלPrevail מאפשר להמשיך בשגרת החיים תוך שמירה על בריאות העור ותחושת ביטחון ונוחות.

הפדים מוצעים במספר גדלים ורמות ספיגה.

מחירים: 29.90 ₪ לאריזה של 16 - 20 יחידות.

67 ₪ לאריזה של 33 - 39 יחידות.

ניתן להשיג בבתי מרקחת מובחרים, ואצל המשווקים המורשים.