ידוע לכל כי מאמן כושר אישי מביא לתוצאות מהירות יותר. מתאמנים רבים שמתחילים בתכנית אימונים במטרה לרדת במשקל, להתחזק או להנות מפעילות המטיבה עם הבריאות, בוחרים במאמן הכושר כברירה הטבעית שלהם. אם פעם חדרי הכושר היו מלאים במתאמנים, הרי שכיום רבים בוחרים בנתיב האישי יותר, שהינו מביא לתוצאות יותר מהירות, ומתגלה גם כיותר בריא.

כלים
אימון עם מאמן כושר
אימון עם מאמן כושר

תכנית המתאימה לצרכים ולאתגרים שלכם:

בעת שאתם חוברים אל מאמן כושר אישי, יש לכם את היכולת ואת הזכות לבנות תכנית אימונים המתאימה במיוחד לכם. בעת שאתם מתאמנים בחדרי הכושר, הרי שפרוסים לפניכם מכשירים שבהם אתם מתאמנים ככלל המתאמנים, או נכנסים אל שיעורים המכתיבים קצת אחיד ועליכם להתאים את עצמכם אליהם. עם מאמן כושר האישי, אתם מתחילים מנקודת האפס, ומתקדמים לאט לאט על פי הקצב האישי שלכם ובהתאם ליכולת שלכם. תכנית של מתאמן אחד אינה מתאימה למתאמן אחר – אלא מדובר על התאמה אישית.

מוטיבציה 24/7:

אם חשבתם שמאמן הכושר האישי רק מאמן אתכם לשעה קלה ואתם לא שומעים ממנו עד לאימון הבא שלכם – הרי שטעיתם. במידה רבה, המאמנים האישיים הם גם מנטורים, המלווים אתכם בכל התהליך שלכם בכל מטרה. המוטיבציה הינה מרכיב חיוני בהצלחה, ועל מנת להבטיח כי אתם דבקים במטרה שלכם ולא נסוגים לאחור, המאמנים האישיים מחדירים לכם מוטיבציה גם לאורך האימונים המשותפים, וגם בתקשורת רציפה הנשמרת גם לאחר האימון.

הגדרת יעדים המביאה לתוצאות:

אז איך קורה כי מאמן כושר אישי מביא לתוצאות מהירות יותר? התשובה לכך פשוטה: מדובר על תכנית אישית שבתוכה מגדירים יעדים ברורים. על מנת לקלוע למטרה, חייבים להגדיר אותה, והמאמן האישי דואג להציב איתכם מטרה ולבדוק את קצב ההתקדמות שלכם עם כל אימון. מה שהיה לכם קשה באימון הראשון, יהיה קל יותר באימון השני ועתיד להיות משמעותית קל יותר באימון החמישי. אתם תשימו לב כי אתם נוסקים למעלה ומצליחים לגעת בקצה גבול היכולת שלכם.

יכולת לגוון את פורמט האימונים:

עם המאמן האישי יש לכם היכולת לגוון את תכנית האימונים שלכם, גם באופן כזה שבו אתם אלו שתקבעו את לוקיישן האימון. תוכלו להתאמן בבית הפרטי שלכם, בפארק השכונתי, באולם של חדר כושר או בביתו של המאמן. הגיוון הינו חיוני להצלחה והמון פעמים גם הוא משמש כזריקת מוטיבציה. אז למה אתם מחכים? נעלי הספורט מוכנות – כל הדרך אל ההצלחה!