אחד הדברים המיוחדים שניתן לציין לאחרונה קורים בתחום הרכב. הסיבה היא ככל הנראה מספר המכוניות שהולך ותופח בלי הפסקה כאשר כל משפחה ממוצעת מחזיקה יותר מרכב אחד. בתוך כל זה ניתן לציין גם שינויים אחרים לגמרי שקורים בענף, כמו למשל השינוי שעבר איש המכוניות אביחי שמחי

כלים
אביחי שמחי
אביחי שמחי

אביחי שמחי מגבעתיים איש המחזיק שני מגרשי מכוניות בעיר, החליט לאחרונה לשנות כיוון ולהתרכז הרבה יותר בתחומים אחרים לחלוטין. עד כמה שלא להאמין, השינויים העסקיים המשמעותיים האלו נפוצים מאוד בתקופה של אי יציבות עסקית בכל מדינה, בטח שבמדינה כמו ישראל.

כאשר נשאל מה הקשר בין עולם הרכבים לבין עולם השיווק והפרסום באינטרנט, אביחי שמחי ענה: "החברה החליטה שהיא רוצה לפנות לאפיקים חדשים ולנסות דברים חדשים. אנחנו מרגישים שאנחנו ממצים לחלוטין את עולם הרכב ותחת הפלטפורמה הנוכחית לא נצליח להביא דברים יותר ממה שאנחנו מצליחים עכשיו בעולם הרכב.

השותפים החדשים בחברה, בול ניהול מוניטין, שעוסקת בעיקר בתחום הסרת כתבות מגוגל היו אלו שהציעו את הכיוון החדש, הם נורא מאמינים בפעילות ולמעשה מבצעים אותה כבר כמה זמן. אנחנו נהיה אלו שנספק אנשי מכירות ואת כל הלוגיסטיקה הנדרשת, כך שלכאורה לחברה יש את כל מה שצריך כדי לבצע את הדברים בהצלחה. ניתן רק לאחל הצלחה לחברה החדשה, כך אביחי שמחי.