התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה קונצרט מיוחד במינו המורכב כולו מבחירת הקהל - בו אתם בוחרים את היצירות שינוגנו בזמן אמת. הקונצרט מוקדש לספרנה האגדי של התזמורת בארבעים השנים האחרונות, אילן עמידרור, שפורש מתפקידו. שם הקונצרט: בחירת הקהל בתכנית: בקונצרט שינוצח וינוהל על ידי מנהלה המוזיקלי של התזמורת, אריאל צוקרמן, יתבקש הקהל לבחור מתוך תפריט עשיר שהכין השף המוזיקלי שלנו.

כלים
התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה קונצרט מיוחד במינו המורכב כולו מבחירת הקהל
התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה קונצרט מיוחד במינו המורכב כולו מבחירת הקהל

בתפריט ימצא הקהל עשרות יצירות ושירים קצרים בשלל סגנונות מרפרטואר התזמורת, מבארוק ועד רוק, כפי שנצבר על פני יובל שנים של פעילות מוזיקלית מפוארת. מתוך בחירת הקהל יוגרלו במהלך הקונצרט היצירות והשירים, אותם תנגן התזמורת בזמן אמת.

תאריכים ושעות: 19 ו-20 לדצמבר ימים ב' ו-ג' שעה 20:30 התזמורת הקאמרית הישראלית מבצעת את הסימפוניה השישית של בטהובן, "הפסטורלית", מתוך הקונצרט "הפסטורלית" שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון. מנצח: אריאל צוקרמן.

התזמורת הקאמרית הישראלית במופע משותף עם אמנית הג'אז והסווינג השבדית, גונהילד קרלינג, מתוך המופע "וונדרוומן" שהתקיים בחודש שעבר.

שם הקונצרט: בחירת הקהל

משתתפים:

אריאל צוקרמן, מנצח

קלייר מגנאג'י, סופרן

התזמורת הקאמרית הישראלית

בתכנית:

בקונצרט שינוצח וינוהל על ידי מנהלה המוזיקלי של התזמורת, אריאל צוקרמן, יתבקש הקהל לבחור מתוך תפריט עשיר שהכין השף המוזיקלי שלנו. בתפריט ימצא הקהל עשרות יצירות ושירים קצרים בשלל סגנונות מרפרטואר התזמורת, מבארוק ועד רוק, כפי שנצבר על פני יובל שנים של פעילות מוזיקלית מפוארת. מתוך בחירת הקהל יוגרלו במהלך הקונצרט היצירות והשירים, אותם תנגן התזמורת בזמן אמת.

תאריכים ושעות:

19 ו-20 לדצמבר ימים ב' ו -ג' שעה 20:30

איפה מתקיים:

מוזיאון תל אביב לאמנות, אולם רקנאטי

מחיר:

185 ₪ מחיר מלא

הנחות:

120 ₪ בציון הקוד 555

90 ₪ מחיר סטודנט/בעל תעודת נכה

75 ₪ לתושבי תל אביב בעלי כרטיס דיגיתל

50 ₪ מחיר תלמיד/מתחת לגיל 18

חיילים נכנסים בחינם במדים/הצגת חוגר על בסיס מקום פנוי