ביום שישי (ה- 30.12) הסתיימה אליפות ישראל לנוער בסקווש במסגרתה השתתפו מעל ל- 100 שחקנים. במהלך האליפות הוכרז על הקמת אקדמיה לסקווש שתקדם את מיטב שחקני הנוער בישראל.

עידו בורשטיין
עידו בורשטיין

עידו בורשטיין זכה באליפות ישראל לנוער בסקווש ביום שישי (ה- 30.12). עידו הוכיח את עצמו כשחקן סקווש מקצועי גם בתחרויות ברחבי העולם. בקטגוריית הנערות זכתה נטע יונה ובקטגוריית הנערים עד גיל 17, זכה מור וינוגרד.

האליפות שנערכה במועדון הסקווש קאנטרי מגדלי תל אביב, החלה ברביעי והסתיימה לאחר שלושה ימים רצופים של תחרויות. במסגרת התחרויות השונות השתתפו מעל ל- 100 שחקניות ושחקנים עד גיל 19 מכל רחבי הארץ.

במהלך טקס הענקת הפרסים, חשף יו"ר ועדת הנוער, יואל קירש, את הקמת אקדמיית סקווש לנוער שמטרתה לקדם את מיטב שחקני הנוער ולהעניק להם מסגרת אימונים דו חודשית על ידי מיטב המאמנים.

בנוסף, כבכל שנה הוענק גביע נודד לשחקן שעשה את ההתקדמות המשמעותית ביותר. השנה, הוענק הגביע לנדב רזיאל (19) לשעבר אלוף ישראל לנוער בסקווש, על דבקות במטרה, מקצועיות ושמירה על ערכי הספורט.

ענף הסקווש הוא חלק מהתאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, המסייעת לספורטאים ולענפים בציוד, מימון טיסות לתחרויות ומחנות אימונים ועוד.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ