אלו הניסויים הישראלים שישלחו לחלל אסטרונאוטים של נאס"א, מנכ"ל סוכנות החלל ובכירים בתעשיית החלל הישראלית בחרו את חמשת הניסויים הישראלים שישוגרו לחלל בעוד כחודש. בחירת הניסויים התבצעה במסגרת ארוע הגמר של תוכנית "רמון ספייסלאב" של קרן רמון, החושפת תלמידי תיכון לחקר החלל, בשיתוף עם קרן טירן ע"ש שלמה טירן הפועלת לעידוד יזמות ויצירתיות של הדור הבא.

כלים
תלמידי אורט יונתן בקרית מוצקין, ישלחו לחלל ניסוי בשיתוף עם חברת התרופות הגלובלית תרו
תלמידי אורט יונתן בקרית מוצקין, ישלחו לחלל ניסוי בשיתוף עם חברת התרופות הגלובלית תרו

הניסויים הזוכים הם של אורט אלון בנצרת עלית שיבצעו בחלל ניסוי להפקת כמות גדולה של ויטמינים מהתרבות שמרים על מצע של שתן. אם הוויטמינים יישמרו בשמרים יתאפשר לספק לאסטרונאוטים מקור בלתי פוסק של ויטמינים בסביבת חלל דלה במשאבים.

תלמידי אורט יונתן בקרית מוצקין, ישלחו לחלל ניסוי בשיתוף עם חברת התרופות הגלובלית תרו, לייצור משחה רפואית בתנאי מיקרו גרביטציה ובחינה כיצד תנאי ייצור זרים ישפיעו על עמידותה. אורט יגאל אלון ביקנעם, ישלחו לחלל תאים סרטניים במטרה למדוד את קצב התפתחותם מחוץ לכדור הארץ.

תלמידי אורט דקל וילנאי במעלה אדומים יבדקו כיצד מושפעת העברת גניים אופקית בין חיידקים בסביבת החלל, במטרה לנצל את הפעולה לייצור חלבון בחלל לתזונה ולתרופות. תלמידי אורט מודיעין יבדקו כיצד טעם יין אדום יושפע אם תהליכי התסיסה והתיישנות יתקיימו בסביבת מיקרו כבידה.