ח"כ חנין: "אם חוק ההסדרה יעבור, זה יהיה קודם כל בגלל המשת"פים" בתגובה להוצאת חוק ההסדרה מסדר היום אמר ח"כ דב חנין במליאת הכנסת: "למרות רצונו העז של ראש הממשלה נתניהו, לכנסת יש עדיין תקנון: לא הצליחו להשלים את ההצבעות בוועדה, ולכן - החוק הרע הזה לא יגיע למליאה".

כלים
חה"כ דב חנין
חה"כ דב חנין

"החוק הזה נולד מתוך שיתוף פעולה בין שלוש קבוצות של אנשים רעים: הקנאים – שלא מעניין אותם המוסר והצדק, ושיישרף העולם. הקנאים הם אלה שהובילו לחורבן הבית הראשון ולחורבן הבית השני, והם גם נחושים לקדם את חורבן הבית השלישי.

"רעים מן הקנאים הם הנוכלים, שמתעניינים רק בעצמם. לא מעניינת אותם לא ארץ ישראל השלמה ולא ארץ ישראל המחולקת. מעניינים אותם רק העניינים האישיים שלהם.

וכדי להיחלץ מהבעיות האישיות שלהם, הם מוכנים להדליק כאן תבערה גדולה. ואם התבערה הגדולה לא מספקת, הם מוכנים גם שהתבערה תהיה ענקית.

"אבל רעים במיוחד הם המשת"פים - מי שמשתפים פעולה עם הקנאים ועם הנוכלים. מה הם אומרים לנו? 'אנחנו יודעים שזה פסול, שזה גרוע, ושזה מזיק - אבל מה לעשות?'. אמר הלל הזקן: 'במקום בו אין אנשים, השתדל להיות איש'. ואומרים לנו המשת"פים: 'בממשלה הזו אין אנשים. גם אנחנו נהיה חדלי אישים - כי כולם חדלי אישים סביבנו'.

"אם החוק הנורא, המסוכן, המזיק, הלא מוסרי, הלא חוקתי הזה יעבור - זה יהיה לא רק בגלל הנוכלים ולא רק בגלל הקנאים, זה יהיה קודם כל בגלל המשת"פים". -- לפרטים נוספים: