באירוע חגיגי ונוצץ, שייערך ביום ה' ה- 16 בפברואר בשעה 20:00, יושק הסניף המחודש והמשודרג של רשת האופנה “רנואר", בקריון קרית ביאליק, יוקם מתחם VIP, כאשר בהשקה ישתתפו הפרזנטורים של רנואר יהודה לוי וניבר מדר, סלבריטאים רבים נוספים וכוכבי ריאליטי, עיתונאים ומובילי דעת קהל, בעלי הרשת יוסי ברוש ואלי ברקוביץ', מנכ"ל החברה, סרג' דרעי, משנה למנכ"ל הרשת, עודד סומר, היזם יוסי לאטי, מבעלי רשת רנואר בצפון ובעלי חברת הבנייה לאטי יזמות, ומנהל רנואר וטוונטי פור סבן בצפון, איציק פיינה. על הצד הקולינארי יופקד מיקי שמו

כלים
הסניף המחודש והמשודרג של רשת האופנה רנואר, בקריון קרית ביאליק. קרדיט-  בילגוראי פוזנר
הסניף המחודש והמשודרג של רשת האופנה רנואר, בקריון קרית ביאליק. קרדיט- בילגוראי פוזנר

את ההשקה יכבדו בנוכחותם ראש עיריית קרית ביאליק, מר אלי דוקורסקי, סגנו וממלא מקומו, יוסי אזריאל, המשנה לראש העיר, יוסי דואק, הפרזנטורים של "רנואר", יהודה לוי וניבר מדר, מנכ"לית הקריון, יפה גל, ושלל סלבריטאים נוספים. המוזמנים ייהנו בין השאר מכיבוד עשיר מבית קונדיטוריית "שמו" וממוסיקה איכותית של DJ איתמר אדיב.

הסניף, שישתרע על שטח של כ-500 מ"ר, עוצב ע"י סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים "בילגוראי פוזנר", המתמחה בעיצוב פנים קמעונאי. יצוין, כי החנות, שתכלול אופנת נשים וגברים, תיפתח באותו הבוקר לקהל הרחב, כאשר ביומיים הראשונים יינתנו הטבות מפתיעות לרגל הפתיחה.

מרשת "רנואר" נמסר, כי הקונספט החדש של החנות, יאפשר לתושבי האזור ליהנות מתצוגה מרשימה של הקולקציות השונות ב"רנואר", ומחוויית קנייה ששמה את הלקוח במרכז.

חשוב לציין כי, כי שדרוג הסניף בקריון, מהווה חלק מגל ההתחדשות וההרחבה העובר על סניפי רשת רנואר באזור צפון, כאשר במסגרת גל ההתחדשות נחנך בחודש יולי 2016 סניף חדש של “רנואר", במתחם “ביג קריות" בצומת קרית אתא, המשתרע על 600 מ"ר, ובימים האחרונים נחנך הסניף המחודש בקניון "עזריאלי" בעכו. בנוסף, בקרוב יורחב סניף “רנואר", בקניון ה"סינמול" שבמפרץ חיפה.

רשת האופנה “רנואר" הינה אחת מרשתות האופנה המובילות במדינה, הכוללת את מיטב המותגים לנשים וגברים. הרשת מחזיקה כ-170 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה כ-1,500 עובדים.