אמנות הנדל"ן - חולמים להציב בדירה חדשה יצירה מקורית, ייחודית וישראלית? בואו לאירוע מכירות מיוחד של גלריה פחות מאלף ($) בחלומות הוד השרון של שיכון ובינוי נדל"ן והגשימו פנטזיה במחירים המתאימים לרוח המקום: חלום חברת שיכון ובינוי נדל"ן ממשיכה לקדם אמנות ישראלית בשיתוף גלריה פחות מאלף($), ומאפשרת לאמני הגלריה לאמנות ישראלית בועטת להציג את יצירותיהם בפרויקטי נדל"ן חדשים

תערוכת אמנות ישראלית תוצג בשיתוף חב' שיכון ובינוי בפרויקט "חלומות הוד השרון"
תערוכת אמנות ישראלית תוצג בשיתוף חב' שיכון ובינוי בפרויקט "חלומות הוד השרון"

ביום שישי הבא זה קורה: חברת שיכון ובינוי נדל"ן, בשיתוף גלריה פחות מאלף($), פותחת את שעריה לאמנות ישראלית צעירה בפרויקט שיביא אמנות מצוינת לכל חלקי הארץ. הרעיון שעומד בבסיס שיתוף הפעולה הוא להשתמש בחללים בפרויקטים שעדיין לא אוכלסו או טרם אוכלסו במלואם, ולהשמיש אותם כחללי תצוגה שישלבו נדל"ן חם ואמנות לוהטת.

האירוע הקרוב יתקיים ביום שישי, ה-24.2 ברחוב גולדה מאיר 3, קומה 18 בפרויקט חלומות הוד השרון בעיר, החל מהשעה 09:30, אז יגיעו העבודות המקוריות להוד השרון והן יוצגו בפרויקט חלומות הוד השרון היוקרתי של חברת שיכון ובינוי. פרויקט "חלומות הוד השרון", כשמו כן הוא – חלום: דירות גדולות ומרווחות במיוחד עם הסטנדרטים הגבוהים של חברת שיכון ובינוי, המציעים לדיירים שילוב מנצח של יוקרה, מפרט טכני איכותי, סביבה מושלמת למשפחות וגב חזק של חברה מובילה ואמינה בתחום.

בפרויקט כ-350 יחידות דיור ב-5 בניינים של 18 קומות כל אחד, במגוון סוגים וגדלים הנבנים בבניה ירוקה. ייחוד הפרויקט החלומי הוא גודל הדירות: ניתן למצוא דירות של 5 מעל 130 מ"ר, מה שמבטיח דירה מרווחת, גדולה במיוחד והרבה מקום ליצירות אמנות מקוריות.

בין האמנים שיוצגו ניתן יהיה למצוא את ניב בורנשטיין - ממייסדי הגלריה השיתופית "בנימין" לאמנות עכשווית בתל אביב. משתמש בעבודותיו בדימויים מעולם אגדות הילדים, איורים מדעיים ורישומים קטנים מספרים קדמוניים; פולי מקס - אמן צעיר אשר בציוריו יוצר עולמות קסומים המורכבים משכבות ורבדים שמצליחים להפתיע כל פעם מחדש; אסף שני - עם נופים ראליסטים ארצישראליים המדברים עם זיכרונות של כל אחד ואחת; משה טרקה – עלה בגיל 3 מאתיופיה ומציג בעבודותיו את מסעו האישי תוך ביטויים של מחאה תרבותית וחברתית, המעידים על מעורבות עמוקה בתרבות הישראלית. ועוד רבים וטובים.

אלי אדרי, היזם והבעלים של גלריה פחות מאלף: "כל פרויקט לקידום אמנות ישראלית מרגש אותי. אני מאושר משיתוף הפעולה עם חברת שיכון ובינוי, בפרויקט אדיר לקידום האמנות הישראלית ובנתינת בית חם לאמנים, יוצרים ואמנות".

"שיכון ובינוי נדל"ן מאמינה באמנות ישראלית ופועלת לקידום אמנים ישראלים צעירים" אומרת דורית סדן, סמנכ"לית השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן. "אנו שמחים מאוד על האפשרות שנוצרה לשתף פעולה עם הגלריה ועל ההזדמנות להציג אמנות מקורית בבניינים היוקרתיים שלנו. אני בטוחה כי כל מי שיגיע לא יוכל להישאר אדיש ליצירות שלהם ולדירות שלנו".

אודות חלומות הוד השרון

פרויקט "חלומות הוד השרון" מוקם בשכונה החדשה 1200. השכונה ממוקמת ליד כפר מל”ל, בסמוך לכביש 531 שיחובר בעתיד לנתיבי איילון ויחולל מהפכה בשנים הקרובות מבחינת הנגישות לעיר בכלל ולשכונה בפרט השכונה נמצאת במרחק של 5 דק' בלבד מתחנת הרכבת הוד השרון סוקולוב וכל השירותים הקהילתיים נמצאים בקרבתה.

"חלומות הוד השרון" הוא הפרויקט המוביל בשכונה החדשה, המציע לכם שילוב מנצח של יוקרה בסביבה מושלמת. בפרויקט דירות 4,5,6 חדרים, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.התכנון והבנייה בפרויקט נעשים על פי תקנים לבנייה ירוקה באופן המתחשב בסביבה, מצמצם שימוש באנרגיה ומסייע לשמירה על כדור הארץ תוך עידוד אורח חיים בריא וחסכוני במים וחשמל, בתוך הפרויקט ומחוצה לו.

אודות פחות מאלף($)

"פחות מאלף -­ אמנות ישראלית עד אלף דולר" היא גלריה אשר נוסדה במטרה לאפשר לכולם לרכוש אמנות ישראלית ייחודית ומקורית במחיר שווה לכל נפש. בגלריה ניתן לרכוש יצירות אמנות של אמנים צעירים המקבלים במה לראשונה, זאת לצד אמנים ישראלים מוזיאליים ותיקים, אמנים עכשוויים ואמני רחוב. המבחר העשיר בגלריה מאפשר לכל אחד למצוא את היצירה שלו. כאשר המכנה המשותף של העבודות כולן הוא ראשון מסוגו בזירת האמנות הישראלית– מחיר התקרה של כל אחת ואחת מהן הוא עד אלף $( 4000 שקלים).