במרפאת כללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום בחיפה, החלו בימים אלה במתן טיפולי אוסטאופתיה המסייעים להפחתת הכאבים והחזרת התנועתיות לגוף באמצעות טכניקות מגוונות ועדינות, המתאימות למטופלים בכל הגילאים: תינוקות, ילדים, מבוגרים וקשישים. הטיפול מסייע לבעיות גב וצוואר, כאבי שרירים ומפרקים, כאבי ראש, סחרחורות, נוזלים באוזניים ועוד מגוון רחב של מצבים

כלים

טיפולי אוסטאופתיה, ניתנים במרפאת כללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום בחיפה ע"י האוסטאופת והפיזיותרפיסט גוארא בדארנה. וחשוב לציין כי, הצלחת הטיפול כרוכה בסדרת טיפולים המתקיימת לפחות פעם בשבוע.

מומחי כללית רפואה משלימה מציינים כי, שיטת האוסטאופתיה, עוסקת בריפוי וטיפול בנזקים בכל חלק הגוף, כגון: שרירים, רצועות, מפרקים, עצבים, בעיות עיכול ועוד. לגוף יש את היכולת לשמר ולאזן את עצמו בתנאי שכל מערכותיו יעבדו יחד.

"לאוסטאופת היכולת לאבחן היכן מתחיל השיבוש התנועתי הגורם לפגיעה בתפקוד התקין של מערכות או איברים", אומרים מומחי כללית רפואה משלימה ומוסיפים, "שיבוש זה יכול לגרום לדוגמה לקושי וחוסר איזון בזרימת הדם ונוזל הלימפה, בנשימה, בתהליך העיכול, ובהפרשת הורמונים. טיפול אוסטאופתי מחזיר את האיזון והתנועתיות לאזור הפגוע וכך מופיע שיפור בתפקוד המעודד תהליך של ריפוי עצמי".

בנוסף, אומרים מומחי כללית רפואה משלימה, "הטיפול האוסטאופתי מתבצע אך ורק במגע ללא מכשור ומסתמך על בדיקות של הרפואה הקונבנציונלית, כגון: אורתופדיה ונאורולוגיה ומתמקד בשורש הבעיה ולא בטיפול בסימפטומים. הטיפול מתייחס לכל הגוף ונעשה ע"י טכניקות מגוונות המופעלות על מערכת השלד ושרירים, מפרקים ואיברים פנימיים והמטרה העיקרית היא איזון של כל הגוף".