אלופי הנהיגה האתגרית בישראל - מותג הרכב רנו מעניק לזוכה במקום הראשון בתחרות הנהיגה האתגרית רכב רנו קליאו טורבו - במתנה ביום שישי (3.3) האחרון, התקיים אירוע הגמר של Renault Prodrive challenge , בפ"ת. האירוע סיכם את שיתוף הפעולה לשנת 2016 בין מותג הרכב רנו לבין חברת פרודרייב, במסגרתו הציע השת"פ לקהל הרחב ליהנות מחוויה יוצאת דופן: נהיגה אתגרית במסלול מפותל ואתגרי.

צילום: ארתור פורר
צילום: ארתור פורר

הנהיגה שנערכה בהדרכת נהג המרוצים ראם סמואל, שזכה פעמיים באליפות צרפת במרוצי ראלי, וגידי קרונין, אלוף תורכיה במרוצי מסלול וממאמני נהיגה מהמובילים בתחום, כללה הדרכה בחצי השנה האחרונה של כ- 3,000 משתתפים באתגר מכל רחבי הארץ.

לאחר אימונים והשתתפות במספר מקצים בהם נבחנו בדיוק, זמן והקפדה על המסלול, עלו מכל מקצה נהגים לשלב הבא, עד לגמר שבו השתתפו 24 הנהגים עם הציונים הגבוהים ביותר.

בטקס חגיגי שנערך ביום שישי האחרון, העניקו ענת מילוסלבסקי כחלון – מנכל רנו ישראל ונהג מרוצי הראלי ראם סמואל, פרס לזוכה במקום הראשון, מיכאל (מייק) בר בן 31, מראשון לציון, שזכה במכונית רנו קליאו טורבו.

ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו ישראל נעלה את האירוע ואמרה: " כנציגי רנו בישראל אנו מאד מחוברים לעולם הספורט המוטורי העולמי וחשבנו על דרכים לאפשר טעימה קטנה לקהל שלנו עם רכב קליאו טורבו בנזין המשווק כיום בישראל. שמחנו ליטול חלק באתגר זה שבו אפשרנו כל המעוניינים הזדמנות ייחודית לחוויה יוצאת דופן. קהל הנהגים הישראלי שאינו יכול לקחת חלק בספורט מוטורי כצופה או כמשתתף קיבל טעימה מיוחדת של התנסות בנהיגה אתגרית עם הדרכה של אלופים בקנה מידה עולמי בתחום זה, תוך הדגשה של נהיגה בטיחותית ואיכותית יותר".