השר איוב קרא בסיור בגבעת אדומים: "אני תומך בבניית הישוב. כשאין בניה יש טרור ואנרכיה" במסגרת סיור מיוחד שקיים השר במשרד רה"מ, ח"כ איוב קרא במעלה אדומים וסביבתה אמר כי הוא מביע תמיכה בכל תכנית בניה בהתיישבות ובפרט בגבעת אדומים: "בכל מקום שאין בניה, יש טרור ואנרכיה" אמר קרא. השר קרא סיפר כי פיקד בעבר על כוח באזור והוא מכיר אותו ומחובר אליו מאוד.

השר איוב קרא בסיור בגבעת אדומים: "אני תומך בבניית הישוב. כשאין בניה יש טרור ואנרכיה"
השר איוב קרא בסיור בגבעת אדומים: "אני תומך בבניית הישוב. כשאין בניה יש טרור ואנרכיה"

בסיור השתתף אדריכל גבעת אדומים ומי שהיה המהנדס הראשון של מעלה אדומים גדעון חרל"פ, שהציג לשר את התכניות העתידיות להקמת הישוב. בין לבין התייחס השר קרא לפגישת ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא טראמפ ואמר "ראש הממשלה שב מארה"ב עם מסרים מסוג אחר, זה לא מה שהיה בתקופת כהונת אובאמה, אנחנו מצפים להכנס לתקופה של תנופת בניה. היום ז' באדר, יום פטירתו של משה רבינו החתן של יתרו, שאהב את ארץ ישראל אך לא זכה לבוא בשעריה. אני מאושר מהעובדה שנתניהו הצליח לשמור על הארץ הקדושה למרות ממשל אובאמה".

השר במשרד ראה"מ איוב קרא הבטיח לפעול למען קידומה של הבניה בגבעת אדומים והגשמת חזון ירושלים המאוחדת. גד גבריאל, מנכ"ל קרן ירושלים המאוחדת היוזמת ומשווקת את הפרוייקט הודה לקרא על תמיכתו.

קודם לכן סייר השר קרא במועצה הדתית במעלה אדומים, עקב מקרוב אחר פעילות המחלקות השונות, ונועד לשיחה עם רבה הראשי של מעלה אדומים הרב יהושע כץ ויו"ר המועצה הדתית איציק אבידני.