המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה מזמינה את הקהל הרחב להשתתף בחגיגות פורים לכל המשפחה: "פורים בתעשייה", אירוע ערב ראשון מסוגו יתקיים בבנימינה ויציע לקהל הרחב אטרקציות ומופעי מוזיקה בארבעה מרכזי בילוי שונים- יום ראשון ה- 12 במרץ, החל מהשעה 21:00.

כלים
צילום יח"צ
צילום יח"צ

 

ה"עדלאעדה" השנייה- ילדי בנימינה וגבעת עדה מוזמנים להשתתף בהפנינג פורימי ולצעוד- יום שני, ה-13, החל מהשעה 9:00 ובשעה 11:00 המופע "ילד של פעם" בעלות של 40 ₪. "פורים בתעשייה": יום ראשון ה-12 במרץ החל מהשעה 21:00.

כל האירועים יהיו פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום:

הקהל הרחב מוזמן לראשונה ל"פורים בתעשייה", האירוע המרכזי לפורים של המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה אשר יתקיים באזור התעשייה בעיר, בסמוך לתחנת הרכבת. במהלך ערב יום ראשון, ה-12 במרץ, החל משעה 21:00 איזור התעשייה יתעורר לחיים, העסקים בו יהיו פתוחים, ויתקיימו הופעות חיות ואטרקציות לאורך הלילה בארבעה חללים תעשייתיים אלטרנטיביים:

21:00- קונצרט אינטימי במוסך: הפסנתרנית מירי רוזן והכנר אבנר רשף בקונצרט ייחודי שיתקיים במוסך באזור התעשייה.

21:30- "המוטיז" שלישיית קאנטרי והונקי-טונק ירושלמית: הלהקה מנגנת את מיטב להיטי הז'אנר במופע קאנטרי מלא אנרגיה בנגריה של איתי. את הלהקה יחמם מבקר הקולנוע של תכנית הבידור של גיא פינס- יונתן גל, במופע קאנטרי אינטימי.

22:00- פרננדו סיישס מופע ברזילאי קצבי, סוחף ומקפיץ בחנות הטיולים במתחם: סיישס עלה לישראל מברזיל בשנות ה-90 והקליט עד כה ארבעה אלבומים עם הלהיטים "אדם בתוך עצמו" בעיבוד למקצב ברזילאי ובביצוע בעברית ובפורטוגלית, "אמא טבע" ו"איזה בלגן".. במופע הפורימי מוסיקה ברזילאית עם הלהיטים הכי גדולים של המוסיקה הלאטינית.

22:30-"רוק בהאנגר", להקת הרוק טריו רמת גן במופע רוק מקורי, מקפיץ ומעורר חיוך. ומיד לאחר מכן, מסיבת שנות השמונים עם די.ג'יי דולי (dooly): סמנתה פוקס, וואם, דוראן דוראן, דפש מוד וכל הלהיטים הכי גדולים של שנות השמונים שיגרמו לכולנו להרגיש צעירים ב 30 שנה.

ה"עדלאעדה" השנייה של בנימינה גבעת עדה יוצאת לדרך : יום שני ה-13 במרץ החל מהשעה 9:00 בבוקר:

תושבי המושבות והקהל הרחב מוזמן לתהלוכת פורים קהילתית, ססגונית וצבעונית, בה ישתתפו ילדי מושבת בנימינה-גבעת עדה.

מופע "ילד של פעם" שירים לילדים ומבוגרים: יום שני ה-13 במרץ בשעה 11:00 בבי"ס גבע, סמטת היסמין 3, גבעת עדה:

המופע "ילד של פעם" מבוסס על תקליט לילדים ומבוגרים אשר טומן בחובו ניחוח נוסטלגי בטקסטים, בלחנים ובצורה בה הוא נוצר. הרעיון נולד מתוך התייחסות לקהל הילדים כקהל מאזינים ביקורתי ואיכותי לא פחות מהוריהם, והרצון לצור לכבודם באהבה דיסק מוסיקלי ומושקע. באותה רוח גם המופע - ילד פעם, הינו מופע לילדים הכולל הרכב מוסיקלי המונה 7 משתתפים השרים ומנגנים את כל שירי התקליט, בתוספת מתוקה של קטעי קישור קלילים ומשעשעים ותוך שתוף הילדים. רכישת כרטיסים דרך האתר בעלות של 40 ₪: