HUBLOT משיקים את הקולקציה החדשה של סדרת הקלאסיק פיוז'ן עם מותג משקפי השמש  Italia Independent והחייט הנודע Rubinacci "אומנות ההיתוך" מותג שעוני היוקרה הובלו עושה זאת שוב ומשיק קולקציה במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם מותג משקפי השמש Italia Independent כשבראשו המייסד ומנהל אמנותי לאפו אלקו והחייט האיטלקי הנודע Rubinacci.

כלים
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

השעונים בקולקציה מעוצבים בהשראת טרנד משבצות הטרטן והטוויד. סגנון השעון עוצב בהשראה איטלקית במטרה להתאים אותו לחליפות מחויטות המאפיינות את Rubinacci . זה מה שמקבלים כאשר מערבבים בין המומחיות של הובלו לבין היצירתיות חסרת הגבולות של המייסד לאפו אלקו והחייט Rubinacci.

בית Rubinacci מחזיק באוסף הבדים היפה והיקר ביותר בעולם. הוא מתאים לגברים שיודעים להעריך איכות, אלגנטיות ואופנה. הבחירה ב Rubinacci לא הייתה מקרית – מדובר ב 3 דורות המתמחים בעיצוב איכותי, שהחזירו לחיים את השילוב של הכרונוגרף, האריגה והרצועות.

ריקרדו גואדלופה, מנכ"ל Hublot על שיתוף הפעולה: "אנו גאים להיות חלק ניכר בשותפות הזו עם Italia Independent  ועם לאפו אלקו שעומד בראשה. כאשר יצירתיות ואופי נפגשים- זה לא מפסיק להפתיע . גם עם  בית Rubinacci- שהוא מוסד לאלגנטיות-ואיטלקיות בסגנון שאין דומה לו .פרויקט חדש זה הינו חוויה יוצאת דופן עבורנו".

בית Rubinacci על הבחירה בהם בעיצוב הקולקציה להובלו: "בחרתי בצבעים ראוותנים בשילוב טוויד מסורתי מה שהביא לתוצאה טובה יותר משחשבתי".  

מחיר השעון: החל מ69,300  ₪

ניתן להשיג בהזמנה אישית בלבד ברשת אימפרס וגולדטיים ממילא

www.impress-stores.co.il