הביטחון האישי שלנו הוא לא תחום בו נוכל להרשות לעצמנו להקל ראש. אנו חיים בעולם בו מתרחשים פשעים אלימים כמעט בכל רגע. מודעות למאפייני הסביבה וליכולת האישית שלנו להגן על עצמנו תוכל לחזק את תחושת הביטחון שלנו ושל הקרובים לנו.

כלים
אמצעים להגנה עצמית
אמצעים להגנה עצמית

בתקופה בה אפשר למצוא אמצעים להגנה עצמית פשוטים לשימוש, לא יקרים ונוחים לנשיאה, אין סיבה שלא לצרף לכל תיק יש של אישה או לכל תיק עבודה לגבר תרסיס גז פלפל.

הכל מסכימים כי אמצעים להגנה עצמית הנם חיוניים – כל גבר וכל אישה ירגישו בטוחים יותר בידיעה שיש להם את היכולת להגן על עצמם בעת צרה.

אילו אמצעים להגנה עצמית מתאימים לי?

תרסיס גז פלפל הוא אחד מאמצעי ההגנה העצמית הפופולריים ביותר, אך רגע לפני שאתם ממהרים לחפש גז פלפל למכירה בעבורכם ובעבור כל אחד מבני המשפחה, חשוב לוודא כי זהו אכן אמצעי ההגנה המתאים לכם ביותר. כמו רבים אחרים, גם אתם אינכם מחזיקים בידע מקצועי רב בתחום. זה בסדר גמור, הגעתם למקום הנכון, כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם הסברים וטיפים שימושיים.

בכדי לבחור אמצעי הגנה עצמית עליכם לענות על השאלות הבאות : איזו יכולת יש לי להגן על עצמי? באלו סיטואציות אזדקק להגנה עצמית? היכן אשא את אמצעי ההגנה? איזה נזק גורם אמצעי ההגנה בו בחרתי?

כדאי לדעת, החוק בישראל אוסר על נשיאת נשק ללא רישיון ומגביל משמעותית שימוש באמצעי הגנה עצמית שלא לצורך. תרסיס גז פלפל הוא אמצעי הגנה אותו תוכלו לשאת על פי חוק. תרסיס הפלפל יצליח לספק לכם הגנה כל עוד תעשו בו שימוש נכון ותתיזו את תרסיס הפלפל אל פניו של התוקף במקרי חירום בלבד. אין להפעיל אמצעים להגנה עצמית ללא סיבה מוצדקת.

אמצעי הגנה לנשים צעירות ומבוגרות

גבר יתקשה להבין את החשש הקיים באישה בכל יציאה מהבית לבדה בשעות הערב ולעתים גם בשעות בוקר והצהריים. לנשים יש את הזכות המלאה להגיש בטוחות בסביבת המגורים שלהן, אך איך מחזקים את תחושת הביטחון הזו? ככל שנדע טוב יותר להגן על עצמנו, כך נרגיש בטוחים יותר לצאת מהבית וגם נשרה ביטחון על בני המשפחה שלנו.. אנו כהורים ממשיכים לדאוג לילדנו גם בבגרותם, וללא ספק נרגיש בטוחים יותר בידיעה כי יש להם את היכולת להגן על עצמם.

למה צריך אמצעים להגנה עצמית?

1. הגנה על עצמי.

2. הגנה על הקרובים לי.

3. חיזוק תחושת הביטחון האישי.

למי זה מתאים?

אמצעים להגנה עצמית מתאימים רק לאלו היודעים לעשות בהם שימוש מושכל בלבד, תרסיס גז פלפל וכל אמצעי הגנה עצמית אחר אינם מתאימים לילדים ויש להרחיקם מהישג ידם.

ציוד הגנה עצמית חיוני להגנה אישית ולהגנה על הסובבים אותנו. במציאות בה אנו חיים כיום, אנחנו מחויבים ביכולת להגן על עצמנו. אדם אחראי לא יוצא מהבית ללא יכולת להגן על עצמו. תופתעו לגלות עד כמה תרסיס גז פלפל קטן יוכל לסייע בשעת צרה. תרסיס הפלפל יוכל להמם לרגע את התוקף שלכם, זהו בדיוק הרגע הדרוש לכם להימלט מהמקום ולהזעיק עזרה. השימוש בתרסיס פשוט מאוד ומהיר. התרסיס קל לנשיאה ואינו יקר.