יוזמה הומנית וחינוכית ראשונה במעלה של עיריית חולון - הווטרינר מגיע לבתי הספר בחולון - במסגרת הפעילות לומדים הילדים על התעללות בבעלי חיים ודרכים למניעתה - במסגרת פעילות המחלקה הווטרינרית בקהילה, יזמה המחלקה מפגשים של רופאים ווטרינרים עם ילדים בבתי הספר היסודיים, לפעילות הסברתית ומניעתית חשובה.

כלים
צילום: עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

יוזמה ברוכה של עיריית חולון, אשר ראויה להיות מאומצת במסגרת "ווטרינר לכל בית ספר" מטעם משרד החינוך. עיריית חולון חלוצה לנושא הגברת המודעות לבעלי החיים המקיימים אתנו בני האדם חיים משותפים בסביבת הגידול העירונית מעוררת התלהבות רבה בקרב התלמידים ( שר החינוך נפתלי בנט - ספויילר). במסגרת המפגש המרתק, הילדים שמעו על תפקידה של המחלקה הווטרינרית בעיר בשמירה על בריאות התושבים, על ידי פיקוח על בעלי החיים. 

לאחר מכן, נערך דיון תוסס במיוחד בנושא החשוב של התעללות בבעלי חיים וכיצד ניתן למגר את התופעה המזוויעה. התלמידים הביעו חמלה ודאגה והתחברו באופן טבעי לנושא החשוב והעלו רעיונות לשמירה על אוכלוסיית חיות העיר החיות בתוכינו.

לאורך המפגש  עוד התעניינו הילדים בנושא שקרוב לליבם, גידול בעלי חיים בבית וכיצד על הילדים לקחת אחריות עליהם כחלק מהמשפחה.

מהעירייה נמסר כי כרגע הפעילות מתמקדת בבתי הספר היסודיים וככל הנראה תתרחב בהמשך לבתי ספר נוספים בעיר.