חברת שניר משווקת נדל"ן חו"ל: לראשונה שיווק דירות למשקיעים ישראליים - בטביליסי, בירת גאורגיה. ניר שמול מנכ"ל חברת שניר: "עלות הדירה הזולה ביותר בפרויקט 50 אלף דולר, הדירה היקרה ביותר בפרויקט: 250 אלף דולר – בתשואה שנתית מובטחת של 5%-6%.

צילום: הדמיית שניר. יח"צ
צילום: הדמיית שניר. יח"צ

 

"דווקא היום, כאשר מתוכנן מס על דירה שלישית, ההשקעה בחו"ל הופכת להיות אטרקטיבית, וטביליסי בהחלט הופכת ליעד נכון להשקעה בנדל"ן מחוץ לישראל" חברת שניר, המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי, תחל לשווק לישראלים דירות בטיבילסי שבגאורגיה.

מדובר בפרויקט ייחודי מסוגו ואיכותו בגאורגיה הממוקם בprime location - באזור מרכזי, שכונת איסאני בטיבילסי. יזמית הפרוייקט הינה חברת GROUP ARCHI שבין מייסדיה נמנה מר מני בניש, שלאחרונה מונה לשמש קונסול כבוד של גיאורגיה בישראל. חברת שניר הינה המשווקת הבלעדית של הפרויקט ומשרד הפרסום הינו גבע בן ארי.

הפרויקט בטיביליסי שישווק לישראלים הינו קומפלקס מגורים ייחודי,  המשלב מיקום מרכזי ואסטרטגי עם סביבה אטרקטיבית, יוקרתית, הנבנית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.  המתחם תוכנן על פי רמת החיים המבוקשת על ידי הדיירים הגאורגיים העתידיים. הוא משתרע על 27 דונם שעליהם נבנים 5 בנייני מגורים, מלון, מרכז קניות, מתחמי בילוי, בית ספר, גן ילדים ומגרשי ספורט.

בניין המגורים הראשון במתחם מצוי בבניה מתקדמת. צפי האיכלוס במהלך 2018.

למכירה מוצעות 365 דירות עם 2, 3, 4 , 5 חדרים ופנטאוזים. הגדלים נעים בין 50 מ"ר, ועד .200 מ"ר. מחירים וגודל לדוגמא: הדירה הזולה ביותר, שני חדרים בגודל 50 מ"ר + 9.5 מ"ר מרפסת עולה 50 אלף דולר.

לדברי ניר שמול: "דווקא היום כאשר מתוכנן מס על דירה שלישית, ההשקעה בחו"ל הופכת להיות אטרקטיבית, וטביליסי בהחלט הופכת ליעד אטרקטיבי, להשקעת נדל"ן מחוץ לישראל. טביליסי היא "נווה צדק של מזרח אירופה" - משקיעים המזהים את הפוטנציאל שלה עכשיו– ירוויחו בגדול. כל אחד עם הון עצמי שאינו גבוה, יכול להשקיע. הדירה הזולה ביותר בפרויקט הינה בעלות של 50 אלף דולר, והדירה היקרה ביותר בפרויקט: 250 אלף דולר. העלות מגלמת גם את מחיר ניהול הנכס, כך שהמשקיע הישראלי לא צריך לבזבז זמן ומשאבים כספיים על ניהול הנכס בעצמו. הרוכשים יחוברו לאתר און ליין, שמידי יומיים-שלושה יעדכן באשר להתקדמות הבניה במקום. אנו גאים לשווק את הפרויקט הייחודי והעוצמתי הזה ושמחים לפתוח את השער לטיביליסי בפני משקיעים ישראלים בפעם הראשונה".

לדברי מני בניש ממייסדי GROUP ARCHI, וקונסול כבוד של גאורגיה בישראל: "הישראלים שירכשו דירה בפרויקט יכולים לחוש ביטחון, עם הגב האיתן של היזם והשיווק המקצועי של חברת שניר. בהסכם הרכישה ולראשונה בישראל - אנחנו מציעים מודל של החזר השקעה שבו מובטחת לרוכשים הישראלים התשואה השנתית. הפרויקט ינוהל על-ידי המשרד בטיביליסי שידאג להשכרה והניהול השוטף של הנכס באופן קבוע, ולתשלום רציף של התשואה לרוכש.