לקראת הפסח, המשרד לשוויון חברתי מכריז: חברי מועדון הצרכנות "ותיקים ונהנים ייהנו" ישלמו 10% פחות על סל הקניות באמצעות תווי הקנייה. השרה גמליאל: "אני קוראת לכל האזרחיות והאזרחים הוותיקים בישראל להצטרף ל 100,000 אזרחיות ואזרחים ותיקים שכבר חברים במועדון הצרכנות שלנו, 'ותיקים ונהנים', וליהנות משלל מגוון של הטבות והנחות מיוחדות לאורך כל השנה, גם לקראת חג הפסח"

השרה לשיוון חברתי גילה גמליאל: 10% הנחה לאזרחים וותיקים בקניות לחג
השרה לשיוון חברתי גילה גמליאל: 10% הנחה לאזרחים וותיקים בקניות לחג

 

השרה לשוויון חברתי הודיעה השבוע כי לקראת חג הפסח חברי מועדון הצרכנות "ותיקים ונהנים" ייהנו מהטבה ייחודית לקראת החג ויוכלו לקנות תווי קנייה של הרשתות שופרסל ויינות ביתן בהנחה של 10%.

ההטבה תתאפשר עד ערב חג הפסח, 9.4.2017, בקניית תווים של בין 100 ל 1,000 ₪, כאשר כל אזרחית ואזרח ותיק ייהנו מההטבה פעם אחת. יצוין, כי תוקף התווים הוא עד חמש שנים, כמתחייב בחוק. עד כה, יומיים מפתיחת המבצע, למעלה מ 1,000 אזרחיות ואזרחים ותיקים כבר נהנו מההטבה.

השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל: "לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים שלנו מגיע יותר, וכשרה לשוויון חברתי חובתי להבטיח זאת. אני קוראת לכל האזרחיות והאזרחים הוותיקים בישראל להצטרף ל 100,000 אזרחיות ואזרחים ותיקים שכבר חברים במועדון הצרכנות של המשרד לשוויון חברתי, 'ותיקים ונהנים', וליהנות משלל מגוון של הטבות והנחות מיוחדות לאורך כל השנה, גם לקראת חג הפסח".

"ותיקים ונהנים" הוא מועדון הצרכנות לאזרחיות ואזרחים ותיקים שהוקם על ידי המשרד לשוויון חברתי לפני ארבע שנים וחברים בו כ 100,000 אזרחיות ואזרחים ותיקים. ההצטרפות למועדון פתוחה חינם אין כסף לכל האזרחיות והאזרחים הוותיקים, נשים מגיל 62 גברים מגיל 67. החברות במועדון, שמופעל באמצעות חברת סטייל, מעניקה לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים שורה ארוכה של הטבות והנחות מיוחדות של לכל הפחות 15% בתחומי הפנאי, התרבות, הנופש, התיירות, לימודים, מסעדות, בתי קפה ועוד.