עופר הקניון הגדול בפתח תקווה מסיים בימים אלה את הרחבת חניון הקניון והחל מהשבוע הקרוב יתווספו 380 חניות חדשות לטובת הקהל הרחב.

כלים
צילום: יניב אזולאי
צילום: יניב אזולאי

החניות החדשות משתרעות על פני ארבע קומות חניה 6-9. החניות החדשות מקורות ומרווחות וכוללות מערכת נורות אדום ירוק המסמנות ללקוחות האם החניה פנויה או תפוסה. 380 החניות החדשות מתווספות לכ- 1,600 מקומות חניה קיימים ובכך מגיעה מכסת מקומות החניה בקניון ללמעלה מ -2,000 מקומות חניה!

לדברי נעמי סימן טוב מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפ"ת: "הקניון משרת כיום כ- 25,000 אלף מבקרים ביום המגיעים מפתח תקווה וערים שונות בסביבה. עופר הקניון הגדול פ"ת נחשב כיום לקניון הגדול ביותר והמוביל בארץ, ובאזור בפרט. הרחבת החניון והגדלת מספר מקומות החניה בו ימשיך לחזק את מעמדו בקרב הקהל הרחב. לדבריה: "בימים בהם אנו עובדים על שיפור התמהיל והוספת מותגים גדולים ונחשקים הגדלת החניון היה מהלך בלתי נמנע . הוספת מקומות החניה תתרום רבות לרווחת הלקוחות ".

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה הינו מרכז הקניות הגדול בפתח תקווה והסביבה עם כ-25,000 מבקרים מדי יום  שטחו הכולל של הקניון הוא כ-80,000 מ"ר ושטחו המסחרי של הקניון הוא 37,000 מ"ר המשתרעים על פני 3 קומות מסחר עם כ-200 בתי עסק. 

השנה הקניון הגדול פ"ת נבחר בדירוג דה מרקר כקניון המצליח ביותר באיזור גוש דן והסביבה, ובמקום השלישי בישראל. צילום: בן פרג