רשת Student ללימודי פסיכומטרי, הכריזה היום על מהלך מיוחד במסגרתו תקלוט תלמידים של חברת High Q שנקלעה לקשיים.

בעקבות קריסתה של רשת HIGH Q, מציעה רשת סטודנט פסיכומטרי חלופה לנפגעי היי קיו – קורס פסיכומטרי במחיר מסובסד עם ביטוח הצלחה
בעקבות קריסתה של רשת HIGH Q, מציעה רשת סטודנט פסיכומטרי חלופה לנפגעי היי קיו – קורס פסיכומטרי במחיר מסובסד עם ביטוח הצלחה

סטודנט מציעה מסלולי לימוד ושילוב מיידי בקורסי פסיכומטרי, במחיר מיוחד של 2,600 שקלים בלבד, בתוספת ביטוח על ציון הפסיכומטרי, ובכך בכוונתה למזער את הנזקים לסטודנטים שנרשמו ללימודים בחברת High Q, שילמו סכומים נכבדים וקיבלו הודעה על הפסקת השיעורים או קיום הקורס.

חיים זטלאוי, מנכ"ל סטודנט המרכז ללימודי פסיכומטרי: "המהלך שיזמנו נועד לתת שקט וביטחון לכל הסטודנטים שכבר החלו את הקורסים לפסיכומטרי ולכל הנרשמים לקורסים שעתידים להתחיל, ששילמו סכומים נכבדים לחברת High Q והתבשרו על הפסקת הלימודים או אי קיומם. החלטנו להירתם לעזרתם מתוך אחריות ורצון לסייע להם באחת התקופות המלחיצות ביותר שלהם לפני הכניסה לאוניברסיטאות והמכללות, וכחלק מהחזון שלנו לסייע לתלמידים, ככל האפשר, להתקבל ללימודים גבוהים. לכל נפגעי High Q ששילמו לחברה הקורסת מעל ל 2,000 ש"ח אנו מציעים קורס פסיכומטרי במחיר מסובסד של 2,600 שקלים בלבד.... מי ששילם פחות מ 2,000 ש"ח, נקזז את המחיר ששולם ממחיר קורס הפסיכומטרי שלנו."

זטלאוי הוסיף ואמר: "כחלק מהחזון החברתי שלנו, אנחנו בסטודנט מלווים את התלמיד מהרגע שהוא נרשם, עד שהוא מצליח להגיע למטרה שלו, לכן אנחנו קורס הפסיכומטרי היחיד שנותן ביטוח על ציון הפסיכומטרי. כלומר, עשית קורס, וחלילה, לא הגעת ליעד שרצית? תקבל עוד קורס ואפילו עוד אחד בחינם על חשבוננו, עד שתגיע למטרה ותתקבל ללימודים האקדמיים. אנחנו יכולים לאפשר את זה, כי אנחנו יודעים שאנחנו מעניקים את הקורס הטוב ביותר, והתלמידים שלנו מצליחים להגיע ליעד שלהם כבר בפעם הראשונה".

רשת סטודנט מנהלת 6 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, נתניה, ירושלים, חיפה, ובאר שבע. הרשת הוקמה כחלק מתפישה חברתית לפיה השכלה גבוהה איננה מוצר שניתן לסחור בו, כי אם זכותו של כל אדם.

סטודנט מעניקה קורס פסיכומטרי המכין את התלמיד/ה למבחן באופן הטוב ביותר. קורס הפסיכומטרי מועבר על ידי המורים הוותיקים והטובים בתחום, מתנהל בכיתות קטנות עם הרבה ליווי אישי, וכולל בין היתר 13 בחינות סימולציה מדורגות, ספרי לימוד מקיפים עם אלפי שאלות תרגול, מכינה טרום הקורס בתחומי האלגברה, הגיאומטריה והאנגלית, מפגשי מיקוד וחזרה, מפגשים אישיים עם המורה, מרתון מקיף לקראת הבחינה ועוד.

למידע נוסף והרשמה - טלפון: 03-7711166