עם הסגנון הצרפתי הטבוע בדמה, תילן בלונדו בולטת בהופעתה המדהימה והמרשימה, עם העיניים הכחולות הענקיות והשפתיים המשורבבות.

כלים
צילום: יח"צ לוריאל פריז
צילום: יח"צ לוריאל פריז

כמי שהופכת לאייקון מבטיח, היא הצטלמה לצלמי האופנה הגדולים ביותר, כיכבה על גבי השערים של ג'לוס JALOUSE ול'אופיסייל ושיחקה לראשונה בסרט באורך מלא. כיום, כשהיא מפתחת את קריירת האופנה הבינלאומית שלה תילן היא דמות בולטת בקרב דור ה-Z ה"זי" החדש.

עם 1 מיליון עוקבים באינסטגרם, חשבון טוויטר, סנאפצ'ט וערוץ ביוטיוב שם היא משתפת בעצות היופי שלה, תילן נולדה לעולם היופי הדיגיטלי, המוכר לה היטב. היא יוצרת בעצמה את התדמית שלה, כותבת בעצמה את הסיפור שלה, כל תמונת סלפי שלה או כל סרטון וידאו לקהילה שלה הם הצהרה של הערכה עצמית והעצמה. היא לוקחת את החיבור הדיגיטלי לרמה גבוהה יותר, ומתקשרת ישירות עם מעריצים, בפשטות יפהפייה.

פייר-עמנואל אנז'לוגלו Pierre-Emmanuel Angeloglou, הנשיא העולמי של לוריאל פריז על הבחירה בתילן: "בהיותה מקור השראה לאלפי נשים צעירות, תילן היא הקול של הדור שמקדיש יותר זמן לאינטרנט ולרשתות החברתיות מאשר כל הדורות לפניו, כשבני הדור הזה משתפים בתמונות יותר מאשר במילים. הדור הזה זקוק לדוגמנים/ות שאפתניים/ות אשר מפרשים/ות מחדש את היופי ומשפיעים/ות על היופי דרך היצירתיות והסגנון שלהם/ן. לוריאל פריז שמחים לצרף למותג אשר דוחף את היופי הדיגיטלי קדימה את תילן כשגרירה של המוצרים המתקדמים והמתוחכמים ביותר המיועדים לנשים צעירות אשר מחפשות ביטחון עצמי והעצמה כמוה."