את מעיינת באדיקות בקטלוגים של שמלות כלה, ניגשת אל הבוטיקים השונים, מודדת את שמלת חלומותייך וכבר משדכת בראשך נעליים וירטואליות ואיפור מתאים. אך רגע לפני שאת רוכשת את שמלת הכלה ואת והלבן הזה מתאחדים, חשוב מאוד שתהיי מוכנה גם בגזרת הלבוש התחתון שלך. הנה מסע קצר בנבכי עולם התחרה והלאנז'רי לכלות. כי הקסם מתחיל מלמטה.

כלים
הלבשה תחתונה לכלות
הלבשה תחתונה לכלות

שלושת הדברות להלבשה תחתונה לכלה

הלבשה תחתונה לכלות היא בדרך כלל חד גונית וההנחיות הן ברורות: שלא תעזי לבחור בצבעים כהים, הימנעי מחזיות או תחתונים בעלי אפליקציות או תחרות בולטות והעדיפי גווני ניוד או לבן. מטרת העל של ההלבשה התחתונה כשאת לבושה בשמלת הכלה היא לאו דווקא להפוך אותך לנחשקת או סקסית יותר ביום החתונה, אלא בעיקר לתת תמיכה לחזה ולישבן ולעזור לך להתנועע בנוחות ביום די ארוך ועמוס. לכן, חזייה ותחתונים בצבעים ניטרליים ובמרקם חלק יהוו בחירה חכמה בשל העובדה שלא יראו אותם מבעד לשמלה הבהירה שלך.

מה רע בקצת חיטוב?

מחטב מתאים יוכל לאסוף את האיזורים בגופך אותם את פחות מסמפטת ולתת אשליה של מידה אחת פחות. הקסם הנפלא הזה עלול לגבות מחיר שיעלה לך בנוחות, לכן בחרי בקפידה את המחטב המתאים ביותר. מחטב טוב "יאסוף" את האיזורים הבעיתיים (רצועת הבטן, האגן או הירכיים), לא יגרום לך ללחץ באיזורים אותם הוא מחטב ולא יבליט איזורי שומן אחרים. גם כאן, כדאי לבחור בגווני לבן או ניוד. במידה והשמלה שלך אינה צמודה או שאת לא מרגישה צורך להוסיף מחטב, אינך חייבת לעשות זאת, כמובן.

הלבשה תחתונה – לפני השמלה

חשוב מאוד למדוד את החזייה, התחתונים והמחטב בטרם קנייתך את השמלה. ההלבשה התחתונה שלך אמורה לשבת על גופך בצורה נוחה ולהשתלב באופן הרמוני עם השמלה הספציפית שלך. הביאי איתך למדידות את סט ההלבשה התחתונה. מעצב טוב ידע לשדך בין מפתח החזה שלך לבין החזייה שבחרת.

לכל שמלה חזייה משלה

הטרנדים החמים בשוק ההלבשה התחתונה לכלות נוגעים בעיקר לסוגי החזיות. אם השמלה שלך היא שמלת סטרפלס, תוכלי לבחור בחזיית סטרפלס מותאמת, במקרה של שמלה החשופה באיזור הגב, העדיפי חזיה בעלת קרסים נמוכים במיוחד, כך שלא תבלוט מבעד לשמלה.

הדבר החשוב ביותר הוא שלא תוותרי על הנוחות שלך ביום החשוב בחייך. כעת, משאת יודעת כל מה שצריך על הלבשה תחתונה ליום החתונה, זה הזמן לעבור לחלק הכיפי באמת ולהתפרע עם סט לליל הכלולות. כאן, תחרה היא לא מילה גסה.