יצחק ידיד Yitzhak Yedid, מלחין ופסנתרן שזכה לשבחים כאחד המלחינים המובילים בעולם בזרם המכונה "הזרם השלישי". זוכה פרס לנדאו לאמנות לשנת 2009 ופרס ראש הממשלה למלחינים לשנת 2006. כמו כן זכה בפרס הראשון בפסטיבל העוד הבינלאומי על יצירתו "שלישייה לעוד-קונטרבס-פסנתר" ובפרס הראשון בתחרות הנבל הבינלאומית ה- 17על יצירתו עד אין סוף לנבל סולו.

כלים
הקונצרט הרביעי בסדרה קצת אחרת "סקסופון בין אוסטרליה לישראל"
הקונצרט הרביעי בסדרה קצת אחרת "סקסופון בין אוסטרליה לישראל"

ידיד מושפע ביצירותיו מנושאים חוץ-מוסיקליים מעולמות מגוונים כספרות, פילוסופיה, אמנות ונופי טבע. והמוסיקה שלו משלבת ניבים עכשוויים וסגנונות עתיקים, לצד אלתור ויסודות ממוזיקה הערבית, ורעיונות שמקורם במוזיקה מערבית מן העת הנוכחית. ידיד הופיע באולמות מרכזיים ויצירותיו בוצעו ע"י הרכבים שונים ברחבי העולם, מאוסטרליה, אפריקה ועד לצפון אמריקה. יצירותיו מופיעות על גבי 11 תקליטורים וזכו ביקורות נרחבות בעולם. משנת 2007, הוא מלמד מוסיקה באוסטרליה ומכהן כמרצה בקונסרבטוריון שבאוניברסיטת גריפית', בבריזביין.

הפסנתרן מייקל קיירן הארוויMichael Kieran Harvey , למד פסנתר עם אלן ג'נקינס, גורדון ווטסון ובאקדמיה ליסט בבודפשט בהדרכתו של שאנדור פלבאי. הוא מוערך מאוד בזכות הרפרטואר הרחב והמגוון שלו. הארווי פועל לקידום יצירות של מלחינים אוסטרליים ומלחינים עכשוויים, והקליט מעל 40 תקליטורי סולו. הוא ביצע בבכורה עולמית יצירות רבות עם כל התזמורות הסימפוניות באוסטרליה ויצירותיו בוצעו ברחבי אירופה, אמריקה ואסיה ובפסטיבלים אוסטרליים גדולים. זוכה פרס גרנד-פרי של איבו פוגורליץ' ארה"ב, פרס APRA עבור פועלו בתחום המוסיקה הקלאסית באוסטרליה, ועוד.

הסקסופוניסט אנטון סקיבה Anton Skiba, בוגר האקדמיה למוסיקה של מוסקבה והמכון הפדגוגי הממלכתי על שמו של M.M. Ippolitov-Ivanov (בכיתתו של אלכסיי וולקוב), משמש כמורה במכון המוסיקלי-פדגוגי הממלכתי ברוסיה ובביה"ס המוסיקלי הממלכתי לילדים במוסקבה ע"ש דונייבסקי. סקיבה השתתף בקונצרטים עם סקסופוניסטים מהמובילים בעולם וביצע בבכורה עולמית יצירות שנכתבו ע"י מלחינים מוכרים כמו ט.סרגיבה, מ.ברונר, א.פודגייטס ואחרים. הוא מופיע כסולן ובהרכבים שונים, עם תזמורות סימפוניות מובילות במוסקבה וחבר ברביעיית הסקסופונים Ad Libitum ואנסמבל הסקסופונים של SMPI. זוכה פרסים בתחרויות בינלאומיות רבות.