דני עטר, יו"ר קק"ל שכיהן בעבר כראש המועצה האזורית הגלבוע מגיב לאירוע תג מחיר בכפר נאעורה אתמול בלילה (09/05/2017):  "אנחנו נמשיך ונבנה ביחד חיים משותפים וננצח את אלו שמנסים לפגוע בכך"

כלים

IMG 20170509 WA0001 cc30cיו"ר קק"ל דני עטר (צילום: ינאי יחיאל)

 יו"ר קרן קימת לישראל דני עטר, שכיהן במשך שני שעשורים כראש המועצה האזורית הגלבוע, הזדעזע הבוקר מאירוע תג מחיר שהיה הלילה בכפר נאעורה. עטר קורא למשטרה ולכוחות הביטחון לפעול במהרה בכדי לאתר את מבצעי פעולת תג מחיר ולהענישם בחומרה.

״מדובר בפושעים שמנסים לחבל בחיים המשותפים המצוינים שבנינו בעמל רב בין תושבי גלבוע היהודים והערבים", הגיב עטר לאירוע, "כולנו מגנים את הפעולה הזו בכל תוקף ומצפים ממערכת אכיפת החוק למצות עימם את הדין בחומרה.

במשך שנים רבות, בהיותי ראש המועצה, פעלתי בכדי לבנות ולטפח את החיים המשותפים האלה - דרך חינוך, מפגשים מאורגנים, יצירת מקומות עבודה משותפים ועוד. אני מכיר היטב את הכפר נעורה ואת תושביו - אזרחים שומרי חוק, אוהבי הארץ, מסבירי פנים וחברי אמת".

עטר תושב היישוב גן נר שבמועצה האזורית הגלבוע הבהיר: "לא ניתן לאף אחד להרוס את השותפות היפה שנבנתה כאן. אני מחזק את ידיי חבריי תושבי כפר נעורה ויחד עם האנשים הטובים החיים בגלבוע אנחנו נמשיך ונבנה ביחד חיים משותפים וננצח את אלו שמנסים לפגוע בכך".