מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מס 1 בעולם, מציג: מראה ג'יג'י חדיד מתוך המט גאלה, ניו יורק. כל אושיות הסטייל התכנסו בעיר בסטייל ניו יורק בשבוע שעבר, כדי לגעת בזוהר באירוע אופנה השנתי אשר נערך מידי שנה במוזיאון המטרופולין, המט גאלה.

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

זוהי הבמה המושלמת לכוכבות, למעצבים וכמובן לאמני האיפור להפגין לוקים אדג'יים, שונים ופורצי דרך. הגדילה לעשות ג'יג'י חדיד, הדוברת הכובשת של מייבלין ניו יורק, שהציגה לוק מפוסל ועוצמתי- על טהרת צבעי הניוד. ג'יג'י איזנה את המראה יוצא הדופן בעזרת איפור פנים שמדגיש את היופי הטבעי שלה; מראה שקל מאוד לאמץ גם אם אתם לא מתכוונים לצאת הערב לאירוע אופנה מסנוור.

עדי פרג'י, מדריכה ראשית מייבלין ניו-יורק, חושפת את השלבים למראה האיפור של ג'יג'י, כך שתוכלו ליישם אותו כבר מחר בבוקר:

ג'יג'י מתגאה בעור בריא וזוהר. על מנת לקבל מרקם עור דומה לשלה, נשתמש במייק אפ FIT ME החדש, על כל שטח הפנים עד לכיסוי מלא. ניתן להניח אותו בעזרת האצבעות לכיסוי מלא יותר בזמן קצר, או בעזרת מברשת לכיסוי יותר קליל הניתן לבנייה.

להדגשה ופיסול הגבות במראה טבעי אך נוכח, סרקו באמצעות מסקרה לגבות בראו דרמה ממרכז הגבה וכלפי חוץ. הקפידו על סירוק כלפי מעלה, למראה דרמטי יותר של הגבה.

הניחו על העפעפיים צללית קולור טאטו סגולה באמצעות טפיחות עם כרית האצבע; טשטשו בעדינות כלפי מעלה ליצירת מראה מעושן- עדין.

בעזרת איילינר מאסטר אינק ציירי קו מדויק בצמוד לריסים. התחילו מהזוית הפנימים של העין וציירו כלפי חוץ; כאשר הגעתם לריס החיצוני, הרימו מעט את האייליינר ליצירת מראה חתולי.

להשלמת מראה העיניים, אנו מעוניינים בריסים עגולים ומורמים, כמו של ג'יג'י. השתמשי במסקרת פוש-אפ דרמה לנפח ואורך דרמטי.

נוותר על צבע בלחיים לטובת מראה מפוסל יותר, ולכן נשתמש בברונזר דרים סאן, במשיכות מברשת קלות מקו האוזן לכיוון תפוחי הלחיים.

לסיום, מרחי על שפתייך שפתון קולור סנסשיונאל בגוון ניוד, רצוי מאט, על מנת להעניק לפנייך מראה אחיד ורך. מראה פנים הנייטרלי יבליט את איפור עינייך ויהפנט את כולם.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות נבחרות.