מרגש: הליצן חגג את יום הולדתו עם ילדי המחלקה האונקולוגית ב"רות" ג'וני מחולה, מדריך זומבה וליצן רפואי מכפר יסיף, מצא דרך ייחודית לחגוג את יום הולדתו.

כלים
בתמונה: ג'וני מחולה עם דרינה סמיונוב, בת ה-10 מחיפה. צילום: פיוטר פליטר
בתמונה: ג'וני מחולה עם דרינה סמיונוב, בת ה-10 מחיפה. צילום: פיוטר פליטר

בשנים האחרונות הוא יוזם אירועי התרמה לילדים חולי סרטן המטופלים בבתי חולים באזור הצפון, כמתנדב באגודה למלחמה בסרטן. בשבוע שעבר הוא החליט לחנוך מסורת חדשה, כשהגיע לבית החולים "רות" לילדים ברמב"ם כדי לבלות את יום הולדתו ה-24 עם ילדי המערך ההמטו-אונקולוגי בביה"ח. הילדים שלקחו חלק בחגיגות יום ההולדת של מחולה בהתלהבות רבה, נהנו מפעילויות שונות ומגוונות – החל מאיפור פנים, דרך כישוריו של מחולה כליצן וכלה בהרקדת זומבה ממריצה.

מסורת יום ההולדת של מחולה היא חלק מהנצחת זכרה של אמו, אשר נפטרה ממחלת הסרטן בגיל 32 כשהיה רק בן 11. העצב שבו היה מחולה שרוי עקב הטרגדיה האישית, הוביל אותו לכמה שינויים גדולים בחייו-לכולם מכנה משותף: להכניס לחייהם של אחרים שמחה, כוח וכלים להעצמה אישית. "בשבילי זו דרך לפתוח שנה חדשה בחיי, בצורה שאני אוהב", מסביר מחולה את הבחירה לחגוג את יום הולדתו בבית החולים, "אני ממשיך את המלחמה של אמא שלי, זו שהיא לא צלחה בה, בצורה של נתינה, אהבת חינם ועשייה למען הזולת. אני משתדל להתנדב אחת לחודש במסגרת ארגונים ועמותות שונות, כי אני מאמין שכל מה שאנחנו עושים חוזר אלינו בחזרה ואני ממליץ לעוד אנשים, בכל גיל, לתרום בכל אופן שהם יכולים. זו נתינה לאחרים, אבל בעיקר לעצמכם".