ישנם אנשים רבים אשר אינם מביאים לעבודה אוכל מהבית ואוכלים בחוץ. אם אתם נמנים עליהם, לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לחסוך, אך גם לוודא כי אתם אוכלים אוכל בריא ומזין. 

כלים
הזמנת אוכל מוכן - נתחי עוף אסייאתי
הזמנת אוכל מוכן - נתחי עוף אסייאתי

 

רוב העובדים בישראל מוציאים מדי יום ביומו בין 30 ל- 70 ₪ על אוכל בחוץ. מלבד העובדה כי מדובר בסכום כסף אשר יכול להגיע לכדי אלפי ואף עשרות אלפי שקלים כל שנה, לא תמיד הבחירות שנעשות הן אלו הבריאות ביותר לגוף. לכן גם אם נבצר מכם לבשל, אתם לא חובבי הז'אנר או שלא הספקתם ללכת לסופר, יש פתרונות הרבה יותר איכותיים שכדאי להכיר אשר יהפכו את החיים שלכם לפשוטים, מזינים, בריאים וחסכוניים יותר.

קניית אוכל מוכן מבושל

כיום אינכם צריכים לעמוד שעות במטבח ולטרוח מעל הסירים, באפשרותכם לרכוש אוכן מוכן מבושל במגוון סגנונות ולכל מטרה החל מאוכל חם המגיע ארוז ישירות אליכם ומיועד לצריכה מידית, דרך אוכל מצונן ולו חיי מדף יחסית ארוכים ועד לאוכל קפוא שיכול להחזיק מעמד ל- 12 חודשים שלמים. האוכל מבוסס על מרכיבים טריים, שפע של אבות מזון והתאמה לדרישות בריאותיות של סוגים שונים של סועדים. כמו כן, כאשר מדובר במותג איכותי אתם יכולים להיות בטוחים כי התפריט תוכנן על ידי שף ותזונאית,מה שמבטיח לכם מקסימום איכות.

לא צריך להכין, רק לקחת לדרך

לאוכל מוכן יש יתרון, ראשית הוא מייתר את ריבוי הפחמימות הנובעות מאכילה מרובה של כריכים. כמו כן הוא מייתר את הצורך ביציאה להפסקת צהריים או באכילת ג'אנק פוד. מדובר באוכל מבושל, בריא ומזין שמגיע ארוז עד לבית ואתם יכולים לשאת אותו אתכם למקום העבודה בקלות. כמו כן האוכל מגיע ישירות אליכם על ידי שירות משלוחים, כך שאינכם צריכים להתרוצץ, ואם אינכם יודעים מה להזמין, יש צוות מקצועי שישמח לתת לכם מענה ולהמליץ לכם על התזונה הנכונה ביותר עבורכם.

מגוון רחב של אפשרויות

ימי עבודה ארוכים או הרצון לחסוך כסף, לא פעם גורמים לנו לוותר על ארוחה מזינה ומסודרת לטובת חלופה מהירה אך בעלת ערך תזונתי נמוך יותר. רכישת אוכל מבושל מוכן מאפשרת לכם לקיים אורח חיים בריא אולם מבלי הצורך לעמוד ולבשל מאוחר בערב, כך שתוכלו לעבור את יום העבודה בקלות ומבלי להתפשר על איכותו ועל הטעם של האוכל שאתם אוכלים. אין ספק כי מדובר בפתרון נוח ופשוט וכן גם חסכוני בעזרתו תוכלו ליהנות מבחר גדול של טעמים, מתפריט עשיר ומזין ובעיקר מחיסכון מרבי, היות והעלות של המנות נמוכה יותר משמעותית מכל מסעדה אליה הייתם הולכים.

בין המנות שעומדות לרשותכם:

פילה סלומון בניחוח ריחן פרגית ממולאת בשר ברוטב ריבת בצל נתחי פרגיות על האש פילה נסיכה ברוטב חריימה אסאדו פילה עוף בגריל ברוטב פטריות וסלרי שווארמה עוף נתחי עוף בסגנון אסיאתי נתחי בקר בסגנון סצ'ואן קדירת בקר מפרום – תפוח אדמה ממולא בשר מוסקה – חציל ממולא ספגטי בולונז

ועוד מגוון רחב של מנות מזינות וטעימות מהן ניתן לבחור בטווח מחירים הנע בין 9 ל- 35 ₪ עבור מנה!

המאמר באדיבות חברת "מבושלת" – אוכל מוכן מבושל ארוז כשר עם משלוח עד הבית