גנץ קונקריט, מתמחה בפיתוח וייצור מטבחי חוץ מ"בטון-סטון" ובנוסף מציעה מגוון פתרונות לאירוח החוץ בהתאם לתכנון צורכי הלקוח.

החברה היא חברה משפחתית, בבעלות האחים דורון וליאור גנץ, בעלי רקע עשיר בתחום העיצוב והבנייה. אולם התצוגה החדש והמושקע לצד מפעל הייצור ששטחו כ-1,000 מ"ר עם 15 עובדים וטכנולוגיה מהטובות בעולם בתחומו, ממוקמים בהמסגר 4, חדרה

כלים
בתמונה מימין לשמאל דורון וליאור גנץ צילום- שרית נס
בתמונה מימין לשמאל דורון וליאור גנץ צילום- שרית נס

 

השקה מרשימה. אולם התצוגה החדש והמרהיב של גנץ קונקריט מעניק ללקוחות את האפשרות להתרשם מהאפשרויות הבלתי מוגבלות בתחום מטבחי החוץ, שולחנות אש, שולחנות אירוח, קמינים ועוד. על עיצוב אולם התצוגה החדש, אחראי המעצב ליאור גנץ מבעלי גנץ קונקריט, שהיה בעליו של משרד עיצוב הפנים "גנץ מעצבים" במשך 17 שנה. המשרד התמחה בעיצוב ותכנון בתי עסק בתחום המזון והאירוח בכל רחבי הארץ. ליאור גנץ, העניק מניסיונו העשיר בתחום העיצוב לחלל האולם מראה נקי ועכשווי תוך שילוב צבעי הבסיס הקיימים. לדבריו: "באולם התצוגה החדש ישנם עיצובים חדשים, מפגשי חומרים ומוצרים נוספים שעברו מהדמיון למציאות". בנוסף, אמר ליאור גנץ, "אנו מספקים פתרונות איכות וציוד מקצועי לאבזור המטבחים בשיתוף עם מיטב היצרנים והמותגים המובילים בעולם בכל התחומים. אך הדגש שלנו בעיקרו הוא חוויית האירוח, הריגוש והעיצוב. יש לנו קונספט וחזון ועוד המון חידושים מדהימים בדרך. אני נהנה בכל פעם מחדש להמציא ולבחון בכלים מתקדמים כל רעיון יצירתי מוצלח ולחבר את הצורות והגוונים ליצירה שימושית אחת"

רקע:

"גנץ קונקריט"

החברה החלה את דרכה כיזמות משפחתית באמצע שנת 2010  על ידי שני אחים, דורון וליאור גנץ, שלהם רקע עשיר בתחום הבנייה ועיצוב הפנים שהחליטו להוביל תפיסה חדשנית בהובלת פתרונות ייחודיים לתרבות "אירוח החוץ" . החברה פיתחה נוסחה ותהליכי ייצור לפיתוח יציקות בטון אשר מהווים את התשתית לייצור המטבחים לאחר השקעה כספית גדולה ושנות פיתוח אינטנסיביות ומאתגרות מספר שנים בארץ ובארה"ב,

הפיתוח כלל חומרים ותהליכים חדשים לגמרי, הכשרה וידע ממיטב החברות והטכנולוגים בתחום. התהליך הניב ליין ייחודי של מוצרים בתחום אירוח החוץ המבוססים על תערובות שפותחו על-ידי חברת גנץ בשמן הכולל "בטון-סטון". שם זה הינו סימן רשום עולמי של גנץ ומהווה סט תערובות בתחום הבטון האדריכלי המדויק. בטון משוריין עם צפיפות גבוהה ותכונות נוספות מותאמות מטרה המאפשרות להגיע לחוזקים ויכולות גימור גבוהות במיוחד. החברה גדלה והתרחבה ממיזם "פיילוט" קטן וראשוני בלב אזור תעשייה, להקמת מפעל מהמתקדמים בתחומו הספציפי בעולם. בנוסף אולם תצוגה מרשים וחדיש צמוד. החברה ממשיכה בפיתוח מוצרים נוספים ושדרוג ללא הרף. יכולות העיצוב והתכנון והחומרים שפותחו כל אלה מסייעים בידי גנץ לתכנן ולייצר מוצרים ברמת גימור גבוהה עם חוזק עוצמתי ויופי מרקמי ומלא חיים. מגוון חומרים ומוצרים חדשים בדרך כשכולם על בימת העיצוב החדשני והמוקפד באיכות ותודעת שרות גבוהה.

באולם התצוגה מוצגים דגמים אשר פותחו לשימוש בחצרות, וילות, מרפסות, גינות ודירות גן. כמו כן החברה מעניקה מחלקת עיצוב תומכת לאדריכלים מעצבי פנים ונוף ומפקחי בנייה.

דורון גנץ

בעלים ומנכ"ל החברה

מנהל מבטן ומלידה, שנים של עשייה בתחום המסחרי, מכירה ושיווק, בעליה גם של חברה מובילה בתחום הקמת חנויות לרשתות המובילות בישראל בתחום האופנה והספורט בכל רחבי הארץ. הפעלת גורמים ותיאום ביניהם הינה חלק יום יומי המתבצע באופן טבעי ומדויק, דורון מלווה את פעילות המפעל ואת ניהול הייצור עד לגמר המושלם תוך הקפדה על רמת שרות גבוהה לאורך כל התהליך מול הלקוחות וגורמי התכנון והפיקוח.

ליאור גנץ

בעלים ומנהל מחלקת עיצוב ופיתוח

מאז ומתמיד מצייר, מאייר, מפסל, מצלם, מתכנן ומשרבט על כל נייר. לימודי העיצוב והאומנות היו רק חיזוק למה שתמיד היה בו. 17 שנה מעצב פנים בעל משרד המתמחה בעיצוב ותכנון בתי עסק בתחום המזון והאירוח בכל רחבי הארץ, בעל ניסיון טכני רב עם מיטב היצרנים בתחומים רחבים, נהנה בכל פעם מחדש להמציא, לגלות ולבחון בכלים מתקדמים כל רעיון יצירתי אסתטי מוצלח, לחבר את הצורות והגוונים הנכונים ליצירה שימושית אחת.