פשרה שהוצעה ע"י ב"כ של אישה תושבת הצפון, עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, הובילה השבוע סוף סוף לשלום בית בין בני זוג תושבי הצפון, שניהלו קרב גירושין מכוער כשהרקע - התנגדות נחרצת של האישה לרצונו של הבעל להמשיך וללוות את קבוצתו האהודה מכבי חיפה הן במשחקי הבית והן במשחקי החוץ...מהפשרה, שקיבלה את ברכתם של הדיינים, הבעל, ירכוש מנויים משפחתיים ובני הזוג יוכלו ללכת יחד עם הילדים למשחקים הביתיים באצטדיון סמי עופר

עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

 

ירוק עולה. לפני כשבועיים, החלה מכירת המנויים למשחקיה הביתיים של מכבי חיפה באצטדיון  סמי עופר ועבור בני זוג, תושבי הצפון, המכירה המוקדמת, הציתה ביניהם שוב עימות בפעם השלישית בשנה וחצי האחרונות. ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, החליט לסיים אחת ולתמיד את הסאגה והמליץ כאמור שהבעל ירכוש מנויים משפחתיים כך שכל המשפחה תלך יחד למשחקים גם אם האישה איננה חובבת כדורגל...

"לאור העובדה שמשחקיה של מכבי חיפה בסמי עופר הפכו בשנים האחרונות  לחוויית בילוי משפחתית, המלצתי לאישה לחוות משחק כדורגל", אמר ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר שהוסיף, "לשמחתי, האישה נענתה ברצון וגם הבעל הביע  את שביעות רצונו ואני מקווה שמצאנו פתרון הולם..." ולגבי משחקי החוץ,  הושגה פשרה שהבעל יוכל ללוות את מכבי חיפה רק למשחקים מרכזיים...".

הבעל ש"מכור" גם  לשידורי ספורט, התחייב  בהסדר הפשרה, לדברי ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, "להפחית באופן דרסטי בשעות הצפייה שהפכה לאובססיבית בשידורי ספורט בארץ ובעולם".

לסיכום, אומר ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, "נראה כי הפעם בני הזוג הבינו שעליהם להתפשר ולשמור בכך על שלמות המשפחה ותקוותי, שההסדר ייושם על ידם במלואו".

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.