מאוחדת מרחיבה, בקרוב, את שירותיה בעיר מודיעין ופותחת מרפאה נוספת, אשר תעניק לתושבי שכונת "בוכמן" מגוון שירותים בזמינות גבוהה ברפואת ילדים כולל רפואה יועצת לילדים, רפואת נשים, ליווי הריון, חדר אחיות ועוד.

כלים
בקרוב הסניף החדש של מאוחדת במודיעין
בקרוב הסניף החדש של מאוחדת במודיעין

מנהלת מחוז דרום, הגב' דורית גולדמן מסרה כי המרכז הרפואי החדש יעניק ללקוחות מאוחדת במודיעין מגוון שירותים זמינים המותאמים לתושבי השכונה. מאוחדת כתפיסת עולם תמשיך לדאוג ללקוחותיה לשמירה על אורח חיים בריא תוך חווית שירות טובה.

המרפאה החדשה תרחיב את השירות הניתן בעיר מודיעין ומוקמת בנוסף למרפאות בקניון 'עזריאלי' ובמרפאות השמשוני ומכבים. "אני פועלת נמרצות לשיפור והרחבת השירותים למבוטחי מאוחדת במודיעין", אמרה גולדמן, "ולראייה פתיחתה הקרובה של מרפאת בוכמן המצטרפת לשורה ארוכה של שירותים חדשים והרחבת הקיימים".

בין היתר הרחיבה מאוחדת את שירותיה במודיעין - במרכז לבריאות האישה נוספה רופאת נשים, והורחבו שעות הפעילות של רופא הנשים (עד ל-20:30), הורחבו שעות הפעילות של בית המרקחת באופן רצוף (בימים א'-ה', 8:00-19:00 ובימי שישי 8:00-12:00), שירות פניה ישירה לרופאי משפחה, ילדים ונשים דרך ה ON-LINE לצורך הפניות רפואיות, בקשת אישורים, מרשמים וכיוב'. כמו כן, חיזקה מאוחדת את מערך השירות האונקולוגי והוסיפה מתאמת לחולים אלה המלווה את המטופלים.