צלקות פוסט אקנה מלוות לעיתים בכתמי פיגמנטציה ועשויות להישאר שנים לאחר שהפצעים נעלמו. צלקות אלו מקנות לעור מראה מחוטט ולא מחמיא. ברשת מרפאות כללית אסתטיקה מציעים פתרון יעיל- טיפול ע"י מכשיר הפועל באמצעות גלי רדיו וטכנולוגיית אור, המעודד את העור לייצר תהליך של ריפוי והתחדשות ומסייע לריפוי פצעים קיימים, הבהרת כתמים, טשטוש צלקות "ישנות" ומראה כללי חיוני, בריא וקורן! הטיפול  ניתן במרפאת כללית אסתטיקה קריון

כלים
ד''ר אנה קושניר צילום- דניאלה אסאדו
ד''ר אנה קושניר צילום- דניאלה אסאדו

 

אחת מתופעות גיל ההתבגרות הפחות נעימות היא פצעי בגרות (אקנה)  הנובעים משילוב גורמים שונים ובהם פעילות הורמונאלית מוגברת המשפיעה על הפרשת יתר של בלוטת החלב, חסימה של הבלוטה ועוד. כל אלה גורמים לדלקת שגורמת לנפיחות יתר ול"נקודות" שחורות או לבנות.

לדברי רופאה בכירה במרפאות כללית אסתטיקה  ד"ר אנה קושניר, "בניגוד לסברה הרווחת בקרב הציבור, לא רק מתבגרים סובלים מהבעיה אלא גם מבוגרים הנותרים עם בעיות העור של גיל ההתבגרות, כשהם כבר בני 40, 50 ואף 60. "חוסר טיפול באקנה או טיפולים לא מתאימים לאורך השנים, הכוללים שימוש בחומרים כימיים ולעיתים גם גירוד או טיפול לא מדויק או אגרסיבי מדי,  עלולים להותיר אצל חלקם כתמי פיגמנטציה וצלקות שקועות או בולטות המקנות לפנים ולמפתח החזה מראה לא אסתטי ולא מחמיא".

בכללית אסתטיקה ישמחו להתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בצלקות אקנה ולהחזיר את החיוניות לעורכם.