קיימות מספר שיטות לבצע הקטנת חזה. חלקן כרוכות בסימנים וצלקות זמניות, וחלקן שומרות על צביון גוף נקי מבחינה זו. אם אתן רוצות לברר מה הכי מתאים לכן, ומה תרצו להגיע, כמובן שתצטרכו לשוחח עם רופא מומחה, אבל גם עיון בתמונות הקטנת חזה לפני ואחרי של נשים שונות יכול לסבר טוב את המחשבה, ולהביא אתכן לקצה-חוט לגבי המטרה שלכן.

הקטנת חזה
הקטנת חזה

 

כמה עולה ניתוח הקטנת חזה בהליך כירורגי?

האם השיטה משאירה צלקות: כן. האם הטיפול פולשני: כן. האם תוצאת ההקטנה היא מידית: כן. ניתוח היה תמיד השיטה המסורתית והמדויקת ביותר לביצוע הקטנת חזה. בנקל ניתן למצוא בפרסומים העוסקים בניתוח הקטנת חזה תמונות המעידות על התוצאה, שהן ברובן בנוסח "לפני ואחרי".

יחד עם זאת, אל תולכו שולל: זה ניתוח, לא משחק! לכן, מיד אחרי שעיינתן בתמונות הקטנת חזה לפני ואחרי, המתינו לקבלת טלפונים ממרפאות הפורטל שלנו, שהן מרפאות מובילות, שנבחרו בקפידה לפני שהיו מנויות שלנו. בהן יושבים תמיד גניקולוגים ופלסטיקאים כירורגיים מומחים, שזכו בשמם בזכות ולא בחסד. בניתוח הקטנת חזה צלקות צפויות, קחו זאת בחשבון, אבל מושגת גם תוצאה מדויקת מאד עם חזה בעיצוב שאתן ציפיתן וייחלתן לו. למידע נוסף במדריך המלא היכנסו: ניתוח להקטנת החזה המדריך המלא!

אם החלטתן לפנות לרפואה, חשוב שזה ייעשה רק במרפאות המובילות

התרשמו מהתמונות שמפרסמות מרפאות הפורטל, ואם יש לכן ספק שגם החזה שלכן יכול להיראות ככה, אל תשתהו: הירשמו ובואו לפגישת אבחון. היתרון שלנו – אספקת מרפאות ורופאים בטוחים בלבד, שמעולם לא טעו בניתוח הזה טעויות הרות גורל, והשיגו לכל מטופלת תוצאת חזה מרשימה, ולעתים מרשימה מאד.

כמה עולה ניתוח הקטנת חזה ?

ניתוח הקטנת חזה נע בין 10.000 שקלים לבין 20.000 ותלוי ומשתנה בין מספר גורמים עיקריים כגון: השתלים שתבחרי, המנתח, צורת החזה שתבקשי ובהתאם לייעוץ שתקבלי מהמנתח ובמספר גורמים נוספים ובניהם המקום בו תנותחי ואף האזור הגיאוגרפי ממנו מגיע המנתח ורמת הפופולריות סביבו. מחירי הקטנת חזה עשויים לרדת משמעותית על ידי השגת הטבות מיוחדות בעיקר לחברי קופות החולים אשר משתתפות ומסבסדות את עלות הניתוח.

רוצה לדעת עוד בנושא, ולקבל מאיתנו מידע נוסף ובהרחבה ? ניתן להיכנס אלינו לפורטל ניתוחי החזה המוביל בישראל בקישור המצורף בטקסט בכחול.